Oh, even mededeling voor alle 'Uppers': In Purmerend draait de film alleen in het Nederlands. In Beverwijk draait ie wél in het Engels, alleen op zaterdag pas om 20.00 uur. In Pathé De Munt draait ie (vooralsnog) wel 's middags: om 12.05 en om 14.30.
Anoniem
Geplaatst: 08-10-09 15:59
Hmm, dan maar Beverwijk na het eten ofzo? Ze zullen in B'wijk toch wel leuke restaurants hebben? Ze hebben er trouwens iig een Mac
Cassidy
Geplaatst: 08-10-09 16:14
In Beverwijk is er een heel leuk restaurant bij de bioscoop, en ze zorgen er ook voor dat je op tijd in de bios zit. Moet je alleen wel reserveren. En schuin tegenover zit een wokrestaurant.
Goedemorgen!! Ik heb net even gekeken, en Up draai in Schagen om 19 uur, ernaast zit de Mac, en anders hele leuke restaurantjes in het centrum. In Heerhugowaard draait ie om 14 uur (vind ik zelf best vroeg) en ook om 19 uur, ik weet in HHwaard niet echt wat de mogelijkheden voor eten zijn.
vond het juist erg gezellig om naar middag film te gaan en daarna hapje te eten? en nog borreltje.....even kijken of die volgorde mogelijk is? anders ben je zo ingekakt na filmpje voor nog een goede borrel wacht ik ga ff neuzen