LIQUITA schreef:winnitou schreef:Naast het mededelingenbord. Het is een ideeënbus waar je klachten in kan deponeren. Het is maar hoe je de klacht formuleerd, hihi.waar hangt ie dan?
een klacht is een GRATIS ADVIES
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

winnitou schreef:meelen schreef:Oh ooooooooh, Ron heeft ibru en para ingenomen en is naar bed.
Hoofdpijn, spierpijn, koud.
Had ook rare oogjes (hij zal toch geen borreltje op hebben? hihihi)
Je hebt hem toch wel bessensap gegeven he?!?

.

ATE schreef:morgen heb ik weer druk dagje
pa moet weer een bloedtransfusi dus vroeg naar het ziekenhuis
daarna ff bloemen bestellen voor mijn ouders die donderdag 50 jaar getrouwd zijn
s middags rijden
s avonds werken
meelen schreef:_sandra schreef:nou de griep is het land nog niet uit. nu is brenda , de verzorgster van mavantos , gevloerd! was zo ziek, is flauw gevallen van ellende. met haar hoofd tegen spagtelpoets muur. lekker griepje!!!!!
He gatsie, heeft ze van de val tegen de muur niets overgehouden?

_sandra schreef:_sandra schreef:ja, ro heeft het zaterdag erg gezellig gehad met indy. ze gingen om half drie naar bed begreep ik van conny!!!!! zondag heb ik ze pas om 1 uur weer in kantine gezien. flink uitgeslapen. roan had wel medelijden met indy. die mag niet meer op manege voetballen, hadden mensen geklaagd. ro zijn opmerking was; waar moet ie dan voetballen???
maar snap het wel hoor, als je een schrikkerig paard hebt is het lastig! heb daar gelukkig zelf niet zo'n last van. hahaha
LIQUITA schreef:Ik heb er ook niet zo´n last van. Als ik langs kom met Liquita dan stoppen ze altijd even.