Geniet er lekker van
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Geniet er lekker van
.
...
Jane_ schreef:Je denkt dat je alles weet enzo.. maarja ik ga der verder niet over uitbreiden ik wilde het gewoon even zeggen..
Ik ga naar me lieve omaatje
Kirsten_S schreef:Jane_ schreef:Je denkt dat je alles weet enzo.. maarja ik ga der verder niet over uitbreiden ik wilde het gewoon even zeggen..
Ik ga naar me lieve omaatje
pardon!? doe is effe normaal zeg! Jesus, wat geef je toch weer veel om andermans gevoelens! Kom op zeg! Ben je zo zielig dat je iemand lekker de grond in kan trappen. Kom op zeg, dat je dat nu nog steeds niet weet. Reageeer het lekker af op jezelf!

Iriis_ schreef:Weet je waar ik me ook nogal aan irriteer?!
Het is altijd, de eigen paarden mensen hebben zo'm hoge dunk van zich zelf, arrogant dit dat. Ze denken altijd dat ze super kunnen rijden.
Maar hebben jullie jezelf wel eens gezien?!
Als het even niet goed gaat, dan is het paard verpest of er is iets anders mis met het paard.
Gaan jullie maar eens op een eigenpaard zitten. Dat jong is, dat nog niet zo veel kan.
En ookal kan ie het wel, DAN NOG! is het niet makkelijk.
Het lijkt misschien zo, maar het is niet zo.
En met jullie bedoel ik zeker niet iedereen hier, en mensen jullie het ook zeker niet van zichzelf toe geven. Maar stiekum weten ze zelf wel wie ik bedoel..
Jane_ schreef:En jij moet helemaal niet komen...
Kirsten_S schreef:Jane_ schreef:En jij moet helemaal niet komen...
Neee wat dan!!? hee?! Als je chagerijnig bent, zoek dan effe lekker je nest op, dan het hier voor anderen te verzieken!
Had ik een lekker humeur, begint het hier weer. Alsof jullie ruzie zoeken!
G1ovanna schreef:morgen mag ik weer rijden op monty
zaslm ik zaterdagochtend ff op de manege langs wippen weer x gezellig?
en noortje wanneer meot jij rijden?
Broccoli schreef:Jeetje meiden, wat een aanval ineens naar Melanie!
Melanie wil gewoon graag verder komen in de paarden, en als je een broer hebt die dat bereikt heeft, vind ik het best begrijpelijk.
Ik heb soms wel zoiets van: 'oei Mel, verlies je er niet in.'
Maar Melanie is gewoon een strebertje. En dat is alleen maar goed toch?
Ik zou stikjaloers zijn als mijn broer heel hoog rijdt en ik alleen maar op manegepaarden mag rijden.
Ik begrijp die frustratie en het gevoel ook verder te willen komen.
In het begin dacht ik ook even van: 'oh Mel, dat is wel een beetje erg hoog gegrepen.' Maar ze is pas zestien! Dan héb je dromen en kun je het nog waarmaken!
En waarom zou ze geen spelfout kunnen maken?
M.i maakt iedereen die wel eens. Jullie maker er een heel drama van omdat ze PER ONGELUK Fjord schrijft ipv Fries.
Ik vind dit niet zo leuk voor Mel.
En zoals ik al zei: ik had ook mijn twijfels in het begin, maar ergens was dat ook jaloezie.
Mel kán het nog waarmaken, ik niet meer.
Laat haar toch!