Zo, ben blij dat mn auto ergens in een parkeerhaven staat.. er komen er af en toe een paar de hoek om schuiven...
Oh, en ik zie dat het kruispunt niet meer over te steken is, en er komen mensen achteruit gereden omdat ze blijkbaar niet meer verder kunnen.. Jaja, wat een feestje..
Ik heb mijn auto toch maar sneeuwvrij gemaakt en heel wat sneeuw onder de banden weg gehaald maar het is echt een klucht als je mensen thuis ziet komen en hun auto niet geparkeerd kunnen krijgen.
Dus het mag nu niet meer gaan sneeuwen.
taverno
Geplaatst: 20-12-09 17:17
Ik hoorde net dat Cynthia(Falia)met haar vader naar stal is geweest en geholpen heeft de paarden drinken te geven waarvan de drinkbak het niet deed.
Redlich
Geplaatst: 20-12-09 17:33
Autorijden is morgen ook geen optie. Ik ga maar lopend met de fiets aan de hand richting werk. Zie wel hoever ik kom. Of niet? Laat de auto morgenochtend ook maar lekker staan! Zal ook niet weten waar ik de auto op het werk moet parkeren? Staat hij daar ergens in de buurt geparkeerd en kom vervolgens niet uit het parkeervak! Als het morgen niet beter is, wordt het weer geen dagje stal! Buren staan al meer als een uur te klooien om de auto weg te krijgen. Mensen die hier op visite zijn willen naar huis en krijgen de auto niet meer weg van het parkeervak!
taverno
Geplaatst: 20-12-09 17:37
Jullie moeten de groeten hebben van Marion van Alana.Ze vind het vast niet erg dat ik hier een foto plaats
Redlich
Geplaatst: 20-12-09 17:42
Geen reactie meer van Cer gezien, Tav? Zal Cer bij de buurman op visite zijn?
taverno
Geplaatst: 20-12-09 17:48
Misschien is ze bij hem eten.
Redlich
Geplaatst: 20-12-09 17:55
Ja wie weet Tav! Sneeuw buiten, binnen kaarsjes aan, lekker eten......
Toen ik weg ging van stal, was het erf zo goed als sneeuwvrij.
Alle wegen tot aan de weg naar stompwijk, is bijna niet te doen, heel veel auto's komen niet meer weg bij het wegrijden bij de stoplichten. Je ziet wel sneeuwschuivers in de weer, maar die komen er ook niet door heen.
Het eerste stukje dijk is niet te doen met de auto, het tweede gedeelte tot aan stal is redelijk te doen.
Als je er niet uit hoeft, vooral niet doen, de paardjes hebben water en een dagje extra op stal kan geen kwaad. het is dat ik er uit moest voor donna haar bandage, anders had ik op gebeld, ivm voer dat ik niet naar stal kwam.
Redlich
Geplaatst: 20-12-09 18:29
Dan maar een glas rose!
cassandra84
Geplaatst: 20-12-09 18:52
Ik heb gewandeld naar stal jaja vanuit Zoetermeer. De middelweg was te doen voor de auto's, maar de rest niet. Ze waren echt heel druk bezig op stal met sneeuwruimen petje af.
Inderdaad daar moet op gedronken worden hahaha Ik ben de hele middag met Nick samen bezig geweest om een sneeuwpop te bouwen... hehe nooit gedacht dat ik dat nu nog eens met mijn vriendje samen zou doen... ik zal later wel ff kijken of ik de foto erop krijg van onze hubby