@ Patriciaa; Ik heb nou 11 lessen gehad:P met een week of 4 a 5 waarschijnlijk ttt en dan nog n uur of 14 geloof ik(maar dan 2uur per keer) en dan hoop ik eind april me rijbewijs te hebben:P al lukt dat nu met die uitval misschien niet:P
en ja wel hoor... bij fysio geweest vanmiddag... en het blijkt dus dat me knie schijf ff er uit geschoten is... omdat me spieren lui zijn omdat ze al 8 jaar lang bijna niks hebben hoeven doen... nu dus weer een paar dagen heel rustig aan doen... bagger knie nu maar slapen, pijn maakt je moe
Ik moet ook altijd veel plassen, zeker nu met de kou!
Ah Martien echt k u t
Naoom_
Geplaatst: 10-02-10 12:17
Zo ja, voor dat racepad dat je in groepjes moet.. oeeh Moet nu al.
Ah gatver, wat kút zeg Martina!
Gisteravond wezen kijken bij een vrouw in Den Haag naar Gerbils. En die pups waren echt super klein, schattig. Om mee te nemen gewoon. Daar heb ik er uiteindelijk 2 van gekozen, als het goed is word de één Algerijn en de ander een Poolvos/Blauwvosje kwa kleuren. En rond 12-3 mogen ze mee. Allebei zijn het vrouwen, dus als iemand nog een namen-idee heeft? Echt super leuk! En ik heb er een aantal vast gehouden, ze zijn echt allemaal om zo in je schoen te stoppen en mee naar huis te nemen.