Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 17:12

San1978 schreef:
_O- _O- _O- :')

Bedankte voor die complimente!!!!Ciao... :7

IJp

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 17:35

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 19:06

:))

Ik ben trots op m'n Mutsebeebieponnie :+: , had bardienst dus ik ben laat gaan rijden. Had de bak lekker voor mezelf dus heb d'r ff lekker losgewerkt, wat oefeningetjes gedaan die we goed kunnen en 't ging gewoon echt lekker. Galop ging super: lekker los, lekker voorwaards. En ik wou testen of ze nou echt lekker los was. :D

Dusss, hoofdstel af gedaan. :o Lekker gaan draven, rechtuit, voltes, van hand veranderen. Ging lekker, dus ik heb d'r ook maar een pasje opzij geduwd. Ging ook lekker, dus gestopt, achterwaards, dit ging goed dus na een paar keer ook een rollbackje. Dat ging ook erg soepel dus ik wou testen of ze ook zo kon spinnen. O:) Nou dus ook een paar spins gemaakt (ging niet zo snel, maar wel mooi). Ook zijwaards langs de muur gedaan, linksom vond ze niet moeilijk, rechtsom ging wat minder soepel. 't Zijwaards over de diagonaal ging echt super. :+: En spinnen zonder hoofdstel is gaaf. :o

Oke nu stop ik met penny zijn, ik heb gewoon lekker gereden. :=

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 19:56

Ik ben vandaag met m'n supershet wezen rijden, met Rieneke samen met Babe. Rondje om, ikke zonder zadel= ikke ook Penny???

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 20:17

Jij mag ook penny zijn hoor. :D

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 23:18

Jippie!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 16:51

Oooeh Suus dat is leuk joh! Stoer dat ze het zo goed deed :)) Je had haar wel moe gemaakt! Gisteren heeft ze zeker wel 3 stappen verzet in de paddock (wel te verstaan met peesjes om _O-) Maar ze was heeeuuujl blij met de kerrots!
Je hebt me wel inspiratie gegeven, kga vanavond ook weer eens bitloos aan het werk met Whis :)

Leuk van dat rondje om Angelique! Volgende keer rondje Spijkerboor met ons? Hihi 8-)

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 17:01

_O- Pfft net had ze d'r peesjes wel nodig want ze ging kneiterhard, hoop dat de foto's gelukt zijn. Foto's van de beebies zijn iig gelukt. :P

Mijn idee was eigenlijk ook om een keer bitloos te proberen, maarja d'r hing een halster, was niet van mij. Dus toen dacht ik nou kijken wat ze doet zonder iets om d'r hoofd. :=

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 18:02

Miss_Montana schreef:
Leuk van dat rondje om Angelique! Volgende keer rondje Spijkerboor met ons? Hihi 8-)

Dat kenne we makkelijk!!!!!!!!!!!!! Alleen prefereer ik dan 's ochtends héél vroeg voor onnodige pottekijkers }:0

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 20:16

Ze zijn nog niet nabewerkt, heb nog wat binnenbakfoto's na te bewerken voor deze :P

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

:o?
Afbeelding

:+:
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 09:29

Hahaha die foto's van Stace _O- Ze ging idd lekker hard zo te zien!
Oooh die beebiefoto's zijn schattig! Junior is echt enorm gegroeid! Gisteren nog ff bij Lizzy wezen kijken, ze is echt een schatje en Maggie is ook echt zo'n lieve mams :+:

Toch nog bitloos (met touwhalstertje) gereden gisteren en het ging super! Maandag had ik ook met d'r gewerkt dus gisteren ook wat changementjes, contragalopje en wat spins meegenomen :D Volgende keer ook maar eens helemaal zonder halster proberen :j
Ha leuk Angelique! Dus zodra het licht is 's ochtends gaan we erop uit? Ik geloof dat het nu zo ongeveer om 7 uur wel licht is :')

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 22:54

Nou, ehm, ik moet nu eerst een dek repareren van iemand, dat doe ik wel 's ochtends, dan heb ik nog wat aan mijn dag!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 10:52

IJp schreef:
Nou, ehm, ik moet nu eerst een dek repareren van iemand, dat doe ik wel 's ochtends, dan heb ik nog wat aan mijn dag!!!

O:) Senk joooeee! Hopelijk word het een beetje mooi weer dit weekend. Heb zin om weer lekker naar buiten te gaan :j

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 11:52

En daar ben ik ook weer eens! Volgens de berichten wordt het zaterdag erg mooi weer en krijgen we zondag regen.

Uitgerekend dit weekend heb ik mijn zaterdag om moeten ruilen voor de zondag :-(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 13:05

He bah wat balen joh! Nouja ze zitten er soms ook wel erg naast. Vorig weekend zou het superweer worden, viel ook wel mee geloof ik :o

schumax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 13:54

Het zou vandaag ook de hele dag regenen, als je naar de buienradar kijkt zie je dat het precies de andere kant van het land is!

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 21:30

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 18:58

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 09:40

Gelukkig! Daar past de mijne niet in!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 12:15

Haha Stace d'r nieuwe outfit is echt geweldig Suus :') Dat halster staat er ook erg leuk bij!

Oeh wat een lekker weer was het dit weekend! Gewoon 3 dagen buitengereden! Vrijdag alleen met Whis en zaterdag met Rieneke en Babe een rondje Spijkerboor wezen doen. Toen nog zondag na de les nog een klein rondje om wezen uitstappen. Babe en Whis zijn een erg leuk stel samen! Haha Whis heeft vrijdag voor het eerst een binnenvaartschip gezien, hij was leeg en best hoog! Ze keek er wel ff naar maar eng vond ze het absoluut niet! Coole poown toch :+:

Wat een uberschattige beebies zijn er geboren de afgelopen week! Die Buckskin is coooool :D Welke merries moeten nu nog? Alleen Glory?

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 12:30

Glory, Frosty, Angel en Timmy moeten nog bevallen.
Glory had gisteren een harsdruppel aan een uier zitten, het gaat nu toch wel serieus worden...spannend!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 13:39

Goh wat spannend Trudy! Wat zal dat leuk zijn als je de stal binnen loopt en er staat een lief schattig veulentje naast je paard :D

Ohja Angel moet van de zomer idd, ben ook errug benieuwd wat voor vlekkenbeebie dat word! Van Timmy en Frosty heb ik eigenlijk geen idee wanneer die uitgerekend zijn :)

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 14:16

Wat is Girly een ontzettend schatje om te zien zeg!! Wat een moppie! Ik heb niks met merries (no defence!) maar dit is echt een poppetje!

Wat spannend Trudy, je paardenkind kan dus elk moment geboren worden!

Ja Angel, wat zal daar nou uitkomen hè :-) in ieder geval eentje met veel spikkels !!

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 14:25

No offence bedoel je zeker San! hahha, geen verdediging zeg je nu! hihi.

Kan ook een solid bred uit angel komen! dat zou ze wel vrij erg vinden denk ik!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 14:26

Veel spikkels is een Appaloosa, en bij mijn weten is Angel toch echt door een Paint gedekt :P

En Beau, ik heb de bevalling van Glory mee mogen maken, en zou het erg leuk vinden als ik deze ook kon zien (en dat het er niet al naast staat als ik aankom).
Ben heel benieuwd naar de reactie van Glory als er ineens zo'n hummeltje naast ligt.