San1978 schreef:![]()
![]()
![]()
Bedankte voor die complimente!!!!Ciao...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, had bardienst dus ik ben laat gaan rijden. Had de bak lekker voor mezelf dus heb d'r ff lekker losgewerkt, wat oefeningetjes gedaan die we goed kunnen en 't ging gewoon echt lekker. Galop ging super: lekker los, lekker voorwaards. En ik wou testen of ze nou echt lekker los was. 
Lekker gaan draven, rechtuit, voltes, van hand veranderen. Ging lekker, dus ik heb d'r ook maar een pasje opzij geduwd. Ging ook lekker, dus gestopt, achterwaards, dit ging goed dus na een paar keer ook een rollbackje. Dat ging ook erg soepel dus ik wou testen of ze ook zo kon spinnen.
Nou dus ook een paar spins gemaakt (ging niet zo snel, maar wel mooi). Ook zijwaards langs de muur gedaan, linksom vond ze niet moeilijk, rechtsom ging wat minder soepel. 't Zijwaards over de diagonaal ging echt super.
En spinnen zonder hoofdstel is gaaf. 

Je had haar wel moe gemaakt! Gisteren heeft ze zeker wel 3 stappen verzet in de paddock (wel te verstaan met peesjes om
) Maar ze was heeeuuujl blij met de kerrots! 

Pfft net had ze d'r peesjes wel nodig want ze ging kneiterhard, hoop dat de foto's gelukt zijn. Foto's van de beebies zijn iig gelukt. 
Ze ging idd lekker hard zo te zien!
Volgende keer ook maar eens helemaal zonder halster proberen

Dat halster staat er ook erg leuk bij!
Welke merries moeten nu nog? Alleen Glory? 
in ieder geval eentje met veel spikkels !!