AndreaB schreef:Hoii,
Via Brigitte/Olympia kwam ik erachter dat er een Verboon-topic op Bokt is, dus ik kom me ook maar even meldenIk sta sinds 22 september bij Verboon in de stal achterin bij de stapmolen en ik heb het echt enorm naar mijn zin!! Totaal geen spijt gehad van de overstap en ik heb zo'n vermoeden dat ik dus nog wel eventjes blijf hangen
Nu ga ik even profielen-spieken!
heb ik je vandaag gezien?
Ik sta sinds 22 september bij Verboon in de stal achterin bij de stapmolen en ik heb het echt enorm naar mijn zin!! Totaal geen spijt gehad van de overstap en ik heb zo'n vermoeden dat ik dus nog wel eventjes blijf hangen
Nu ga ik even profielen-spieken! 
Heb ook een stukje verkeer mee gepakt wat best goed ging. We zijn zelfs door dat spits-verkeerslicht heen gegaan en van achteren gepasseerd door een grooote witte bus (=eng)
Precies op tijd het fietspad opgegaan, want toen kwam er vanaf achteren een enorme trekker aan en van voren een grote vrachtwagen. Dat is nog even iets teveel van het goede
Geen idee hoe ik ze hier 1,2,3 op krijg..
Haha, ben benieuwd!
Wss Eva want anders is het heel erg lang..
.
Ik wist niet eens dat we het konden!! Een vriendin was aan het helpen met de training, toen ze ineens aanstuurde op een wissel. Na een korte uitleg geprobeerd en het lukte gewoon
Nog niet helemaal fabeltastisch (viel helemaal uit elkaar), maar ze deed het wel