Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
), en het begon wat stug en strak... Maar toen ging ik wat galop oefeningetjes doen (aanspringen vanuit stap en 'halt'), en toen kwam mevrouw tot leven hoor, hahaha. Elke keer dat ik dravend in een hoek kwam galopeerde ze maar vast aan
Maar ze begon toen wel écht te lopen, t spetterde echt
Het zag er ook netjes uit.

Hele toffe dieren.
die je weer even met beide benen op de grond zet.
Welnee joh. Ik liep mezelf alleen maar vreselijk te frustreren en Sharone kwam daar even niet doorheen
en wat jij zei kennelijk wel want daarna kon ik het loslaten.

wat een geweldig paard blijft dat toch. Alleen was de neusriem kaduuk en dat voelde niet zo prettig voor hem dus het ging gepaard met wat hoofdschudden.
heerlijk.
hij doet het goed. Loopt lekker actief, ontspannen, en het blijft natuurlijk een plaatje om te zien. 
Waarom staat het niet meer in de agenda op de website? KNHS staat daar wel gewoon op 
Ik weet dat er in Renesse een manege zit, da's 10km fietsen, als het me daar bevalt kan ik misschien daar af en toe een lesje rijden
Dafuq did I do
Ik hoor het al weer.
En meteen vraagt zo'n stomme trut aan me waar ik de eerste urenw as. Die vraagt het áltijd aan iedereen waar ze waren. WAT MAAKT HET UIT, is nog altijd iemand zn eigen probleem
Maar ze keek mooi verrast toen bleek dat ik bij de fysio was haha, dat had ze niet verwacht. Die denkt altijd als ik er een les niet ben dat het is omdat ik te lui was. Het is namelijk hier in de klas ook altijd een enórm probleem dat ik zo dichtbij woon. Hoe dichterbij je woont, hoe sneller je denkt; oh ik fiets wel wat harder, heb ik nog een paar minuten langer. Maar daar zijn ze blijkbaar jaloers op ofzo. Ugh, ben blij als ik van mijn klasje af ben
had ik op de middelbare ook altijd. Kwam ik soms om half 9 uit bed als ik om kwart voor 9 les had 

Hopelijk zodra ik een vaste baan heb na mijn studie
Zoals het nu met Paris gaat, zou ik haar ontzettend graag willen leasen.
Maar ken helaas niett