Nee, Major, krijgt geen peesbeschermers, dat heeft hij niet nodig. Maar hij MOET natuurlijk wel leuke dekjes, ennuh.. zweetdekentjes, ennuh transportbeschermers, ennuh...... Fijne dag allemaal!
@ Antoinette: Kun je niet gewoon allemaal verschillende kleuren nemen, en dan elke dag kiezen waar je zin in hebt? En je kan altijd nog een legerdekje nemen
Ik zit nog op uni. We hebben weer eens tussenuren, al hard zitten werken, nu even hier kijken Morgen het laatste werkcollege lekker overslaan, we hebben het vandaag in de tussenuren gedaan en snappen het wel, das wel fijn
Relaxd Wen Morgen ben ik vrij! Vandaag had ik echter een zeer loze dag, eerst met engels gaan discusseren, en daar kom je heel ver mee als je zo goed engels spreekt als mij Daarna een presentatie in elkaar zetten om vervolgens "het kwaliteitenspel" te gaan spelen. Ook in het engels, dus ik begreep vrij weinig.
Hele dag knippen en plakken , heeeel leuk kerstpakketten in pakken.... (vooral als een zeer leuke collega meehelpt ). Heb me best wel vermaakt al voelde ik me niet echt lekker . Morgen weer een dag!!
Laatste WCO was zo langdradig, hij had alles wel binnen uur kunnen doen, als hij verder niet zoveel gekletst had. Morgen nog 1 werkcollege en dan weekend, lekker voorbereiden voor volgende week. En heerlijk uitslapen
Ahh Saskie, is dat mijn nieuwe naam Maar ja ik vraag me af of dat zou helpen voor me!
Wen, ik heb ook zo'n leraar. Hij is het altijd met je eens, bijvoorbeeld als er 4,5 colleges staat ingeroosterd en wij zeggen dat we die tijd helemaal niet nodig hebben. Hij: "Ja ik ben het helemaal met jullie eens, maar dat kan ik echt niet doen"
Bij het opstarten van de computer verschijnt altijd een leuke background. Hij: "Weten jullie waar deze foto is gemaakt" Wij: Nee Hij: Nou dat was ..... Uur later, nou jongens het is al laat zullen we maar snel aan de slag gaan als we nog eerder naar huis willen....
Wanneer er engelse termen voorbij komen in de les: "Ja mijn vrouw is engels" Lekker over uitwijden! Echt ik ken zijn vrouw beter dan wie dan ook!
Nog meer standaard opmerkingen: - Jullie als HBo'ers - Maak niet van die havo-opmerkingen.....
Oké ik verveel jullie nu dus met iemand die mij al verveelt
Mijn engels is gelukkig wel redelijk goed (mag ook wel na al die harry potter boeken in het engels ).
Misschien heb ik binnenkort wel foto's van mijn collega.... Ik mag foto's maken op de kerstborrel (moet ik het niet te opvallend doen ). Maar heel knap issie niet hoor.... Maar hij is wel heeeeel lief!!!
Morgen heb ik weer school echt geen zin in!! moet ook producten van mijn stage meenemen, maar dat mag ik niet eens... geheimhoudingsplicht