. Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
. 
Hackie schreef:We moeten dan wel in bikini hoor dames
Gaan we ook zwemmen met de paarden
waar is mijn SB boek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! LIQUITA schreef:Eh, wat is SBHackie schreef:We moeten dan wel in bikini hoor dames
Gaan we ook zwemmen met de paarden
WHAAAAAAAAwaar is mijn SB boek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
?
. Sonja Bakker
LIQUITA schreef:hahaha...dat wist ik wel. Sonja Bakker
!
pagina en dan .............................taart
ATE schreef:nog 40pagina en dan .............................taart
![]()
![]()

![]()
![]()
![]()
![]()
xan schreef:Tja ik had zo mijn bedenkingen over vanavond, als enige om te stappen, en dan ook nog incognito.![]()
Dat incognito is goed gelukt, ik was voor een aantal toch echt onherkenbaar.![]()
En het stappen ging ook heel goed !!!!!! Kan soms best moeilijk zijn hoor, vooral als je door zo'n burka bijna niets ziet.![]()
Afijn het was heel leuk om te doen en dan ook nog 2e worden !
En Ate, fantastisch dat je alles op video hebt. Ben heel benieuwd. Als het effe lukke wil zal ik nog wat foto's proberen te plaatsen.
xan schreef:ATE schreef:nog 40pagina en dan .............................taart
![]()
![]()
Taart was toch wie er blz 360 opende !!!!![]()
ATE schreef:ATE schreef:nog 40pagina en dan .............................taart
![]()
![]()
en geen sonja taart
LIQUITA schreef:Jeeh....wat was het weer gezellig. Ik ben gewoon met mijn 4tal 2e gewordendit hadden wij nooit verwacht. Zelfs de laatste X oefenen ging er nog het een en ander mis....
![]()
De tijdgeest....Here we come!!! (we hebben een waardenbonnen gewonnen).
Nu snel naar bed....morgenochtend m'n eerste buiten wedstrijd, is altijd heel erg spannend!!!!
TRUSTE!!!!
Shenavallie schreef:Toppie!!!!!!!!!!!! Helemaal geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!
Shenavallie schreef:LIQUITA schreef:Jeeh....wat was het weer gezellig. Ik ben gewoon met mijn 4tal 2e gewordendit hadden wij nooit verwacht. Zelfs de laatste X oefenen ging er nog het een en ander mis....
![]()
De tijdgeest....Here we come!!! (we hebben een waardenbonnen gewonnen).
Nu snel naar bed....morgenochtend m'n eerste buiten wedstrijd, is altijd heel erg spannend!!!!
TRUSTE!!!!
Jullie ook gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LIQUITA schreef:Shenavallie schreef:Toppie!!!!!!!!!!!! Helemaal geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!
Hallo...terug van weg geweest?
ATE schreef:ATE schreef:nog 40pagina en dan .............................taart
![]()
![]()
en geen sonja taart
. xan schreef:Het wordt eind deze week mooi weer. Wellicht moeten we nu eens wat afspreken met zelfgemaakte taarten ofzo. Tegen die tijd zijn we vast wel bij blz 400. !!!!!!!
xan schreef:Het wordt eind deze week mooi weer. Wellicht moeten we nu eens wat afspreken met zelfgemaakte taarten ofzo. Tegen die tijd zijn we vast wel bij blz 400. !!!!!!!
Hackie schreef:Maar de rest van de taart wel
.