Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik was van plan een vakantie te boeken, totdat ineens de belastingdienst met een navordering kwam, 9 maanden te vroeg! Grmbl.
Een vriendin van me emigreert daar naartoe (Anne en Cis, jullie kennen dr wel, Brenda) Nog maar 13 maandjes wachten
Vanmorgen ook al natgeregend met buitenrit, maar we zijn iig weer samen op buitenrit geweest
!
, er is nu wel iedere week al een collega op vakantie, dus moet extra veel werken... maar heb t geld ook wel nodig...
! Het was wel veradelijk weer vandaag zeg! Ene moment prachtig en volgende moment een dikke bui op je kop!
!
... Wat balen zeg dat jullie niet op vakantie kunnen, stomme belastingdienst!
Toch nog films die zelfs in het derde deel nog leuk zijn
Wil ook echt naar Harry Potter! Wel een beetje uit mn structuur dat t nu in de zomer is.. Wij gingen altijd met Oud&nieuw (nouja de keren dat die toen draaide). Ach in de zomer is ook leuk!
Die komt vanaf 15 juli dacht ik hè?
Nou kan je mooi daar al naar uit kijken. En tot die tijd vooral heel erg genieten van je weekenden en die gewoon zien als mini-vakanties.. uh soort van dan toch
Wel balen van die navordering..

Geloof niet dat ze t heel vervelend vind hoor! Alleen met blubber ist wat minder; als ze dan rolt en dr masker vies maakt ziet ze niets meer
Nu wacht ik op telefoontje van DA, Nous loopt namelijk al bijna 2 weken kreupel, dus toch fijn als DA er ff naar kan kijken! 
Bedacht me toen dat ik je ook nog terug moest pb-en, doe ik later ff! Zet je filmpje idd maar op hyves! Plezier donderdag!
) Mis alleen zn leuke cap nog, was daar ook zo benieuwd naar
Volgende keer filmpje mét cap!
Lijkt me wel gezellig om met zn allen te gaan, maar is misschien moeilijk te regelen met ieders werk en drukke leventjes? Ik heb nu vakantie dus ik kan eigenlijk altijd wel
Wel stom dat ik nie meer gebeld heb
Zag t toen in Breda pas en ben t daarna vergeten! Sorry!
) Of er moet toevallig een behandeling of MDO eerder gepland staan (zoals ma,di en wo volgende week..) Toch geen gedoe gehad met treinen deze week? heb al twee keer gehad dat de stoptrein uit Vliss in Roosendaal meteen intercity terug werd.