manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

voicenel

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 12:38

Hallo,
Lekker kims, dat je naar het strand bent geweest.
Ik heb heel de dag aan het veerse meer gezeten.
Daniël speelde heel de dag in het water, dus was lekker zoet.
Hij is een echte waterrat.

Nou het filmpje komt nog steeds hoor, maar weet nog niet hoe.
Ïk wil dus laten zien dat Daniël zelf op Voice rijdt.
Hij wil tegenwoordig niet meer voor mij zitten maar zelf op het zadel zitten.
Dan wil ie ook de beugels aan zn voeten (als ik de beugels opsteek dan past ie ze..) en hij moet ook zelf sturen, dan zegt ie; mama niet helpen...
Dat heb ik dus gefilmd.
We hebben ook een kindercapje voor hem gekocht, blauw met paardjes erop.
En nu zit ie af en toe een paar minuten op Voice.
Zooo schattig!!!
Hij vraagt heel vaak als we bij Voice zijn ; Mama, mag ik Voice rijden?

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 11:35

Leuk hoor Nel! Wat wordt ie dan al groot he dat hij nu al zelf op een paard kan zitten. Ik kan niet wachten tot dat moment! Ik ben stiekem al aan het kijken voor paardjes voor Febe, maar aangezien ik het toch echt nog te druk heb met de studie zit het er de aankomende 2 jaar nog niet in...

Ik wil op vakantie! Je hoort iedereen erover dat ze weggaan en ik blijf hier achter :( Ik was van plan een vakantie te boeken, totdat ineens de belastingdienst met een navordering kwam, 9 maanden te vroeg! Grmbl.
Maar volgend jaar gaan we wel voor een aantal weken naar Zweden, dat staat al vast :) Een vriendin van me emigreert daar naartoe (Anne en Cis, jullie kennen dr wel, Brenda) Nog maar 13 maandjes wachten :+

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 16:13

Dat moet vast een schattig gezicht zijn Nel; Daniel met zn capje op Voice :)
Balen van de belasting Kims!! Maar je hebt wel wat leuks in het vooruitzicht; Zweden is volgens mij echt mooi!

Ik zit te wachten tot het droog is om om boodschappen te gaan :+ Vanmorgen ook al natgeregend met buitenrit, maar we zijn iig weer samen op buitenrit geweest :D
Vanavond naar Ice age!! Nieuwe Harry Potter komt ook al bijna, ben ik ook erg benieuwd naar :):)

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 17:53

Haai!
Ha Kims, leuk weer eens van je te horen! Blij te horen ook dat alles goed gaat. Haha en Febe op d'r eigen paard, nog ff wachten dan, maar het komt vanzelf! We moeten weer eens afspreken voor een kopje thee he!
Nel, wat gaaf, Daan op Voice alleen! Ben erg benieuwd naar je filmpje! Met jou gaat het verder ook wel ok? Volgende week zaterdag ook van de partij op Carolien d'r party?
Anne, heb je eigenlijk al gesproken, maar nogmaals; succes nog op je laatste weekjes! Maak er iets moois van :D
Marieke, lekker weer op je eigen knollie aan het rondtoeren? Nog lekker een paar dagen vakantie!
Cis, waar hang jij uit???
Bar, hoe gaat het met jou, Shaar en je baby?
Heerlijk weer een stukje buiten gedaan met Nous en Thirz, ging goed, dus hopelijk kunnen we zo rustig aan gaan uitbouwen! Oz had het in ieder geval errug naar zijn zin, was lekker fel!
Straks Ice Age; lig nu al dubbel bij voorbaad whahaha! Nieuwe HP ben ik ook zo benieuwd naar! Misschien leuk om met zijn allen te gaan: is daar animo voor?

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 17:57

Hallo,
meld me ook weer eens....
heerlijk nog ff vakantie...was er ook wel erg aan toe... Heb ook weer lekker gereden..vind het altijd weer ff wennen na zo'n vakantie maar Jade was braaf. Vrijdag weer les....
Ice age, geweldig....wil ik ook nog zien....en idd harry potter......nog ff geduld...

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 18:06

Met Baby gaat t super, ze sprong alleen vandaag op de buitenzijde van mn voet... auw!
Shaar loopt ontzettend te klieren met rijden de laatste dagen.... vandaag is Aletta op buitenrit geweest, lekker n uur gereden en mevrouw was erg happy dus misschien gaat t morgen beter (ik was mee op de fiets maar moest behoorlijk trappen)!
Alleen shaar dr ogen zijn een beetje ontstoken, vandaag zalf gehaald en dr vliegenkap opgedaan, hopelijk is t nu snel minder geïrriteerd!

Ik zou vanavond naar mn oma gaan maar die belt net op dat ze niet lekker is... eens vragen of frans zin heeft om naar ice age te gaan :D!

Fijn hoor Marieke vakantie, ik moet nog even wachten :(, er is nu wel iedere week al een collega op vakantie, dus moet extra veel werken... maar heb t geld ook wel nodig...

Fijn Bianz dat t beter gaat met Orson! Heeft het duimen toch geholpen :D! Het was wel veradelijk weer vandaag zeg! Ene moment prachtig en volgende moment een dikke bui op je kop!

Jaaa Daniël is zo schattig als ie op Voice zit! Met dat blije snoetje van m :D!

Ben benieuwd Kims of Febe ook een paardenmeisje wordt :D... Wat balen zeg dat jullie niet op vakantie kunnen, stomme belastingdienst!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 22:04

Ik wil nog een keer :+ Hij was zo grappig!!! :') _O-

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 11:38

Haha ja hij was echt supergrappig, heb dubbel gelegen! Aanrader!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 20:24

Hoi hoi,

Wat leuk dat jullie naar ice age zijn geweest!
Lijkt me ook wel grappig!

Kims, ben benieuwd of Febe paarden leuk vindt.
Daniël was wel te verwachten omdat ie er zowat mee geboren is, hij ging natuurlijk altijd al mee en toen ie ong. net kon zitten heeft ie er al voor het eerst opgezeten.
Vandaag ging ik ook rijden en toen zat ie alweer met zn capje op netjes te wachten tot hij er op mocht.
Toen hebben we op het laatst duo gereden zonder zadel.

Bianz, wat ontzettend fijn dat je weer een beetje op Orson kan rijden.
Hopen dat het nou goed blijft gaan!
Denk je dat je in de toekomst nog wel kan lessen enzo?

Ik heb morgenochtend les.
Heb er zin!
Ik hoop dat ik het vol hou.

Ben van de partij hoor bij Carolien dr feestje!
Ik ben 2 weken geleden al op verjaardags visite geweest, zou heel even een zaterdagavondje lags gaan, was pas om 4 uur sochtends thuis... oeps...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-09 14:59

Moet ik toch snel een keer een avondje bios plannen denk en naar Ice Age! :D Toch nog films die zelfs in het derde deel nog leuk zijn :+ Wil ook echt naar Harry Potter! Wel een beetje uit mn structuur dat t nu in de zomer is.. Wij gingen altijd met Oud&nieuw (nouja de keren dat die toen draaide). Ach in de zomer is ook leuk! :j Die komt vanaf 15 juli dacht ik hè?

Ahhh, ben toch wel heel benieuwd naar t filmpje hoor Nel! Ziet er volgens mij echt te schattig uit! Kan je t niet naar iemand mailen dat die t probeert op bokt te zetten?
En hoe was Shaar? Minder vervelend met t rijden? En knapt der oog al op?

Hoe is t trouwens met de kale plekken van Jade mariek? Vergeet daar steeds naar te vragen.. Vandaag lekker veel geshopt? Volgens mam zijn wij net de gelukkigen met een strook regen over ons heen *jeuj*, dus dan zou t bij jou leuker shop weer moeten zijn!

Ow t staat nu dus definitief vast Kim! Leuk! Je had t er lang gelee al eens over in de trein :) Nou kan je mooi daar al naar uit kijken. En tot die tijd vooral heel erg genieten van je weekenden en die gewoon zien als mini-vakanties.. uh soort van dan toch :Y) Wel balen van die navordering..
En Orson lekker op buitenrit geweest! Ook na de rit goed blijven lopen? Hopen dat jullie nu samen weer uit t dalletje klimmen en blijven!

En nu.. ga ik mn kast ontscholen. Heb echt te veel troep verzameld "ow das misschien wel handig en dit en dit en..." Daarna maar eens lekker in t boek beginnen denk! :wave:

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 20:55

Shaar der oogjes gaan echt al beter, ze loopt nu steeds met dr vliegenmasker, niet leuk maar wel goed om dr ogen even rust te gunnen! Ze liep vandaag eindelijk weer een stuk fijner, we zijn nog lang niet op t oude niveau maar komt goed...
Daarna baby lekker gepoetst en wat eten gegeven, heb nog een foto van gekke baby
Afbeelding

Ice age was echt suuuuper leuk :D

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 11:50

Nous loopt ook met een vliegenmasker als het mooi weer is, zij had zonder ook erg vieze ogen en met masker veel minder :j Geloof niet dat ze t heel vervelend vind hoor! Alleen met blubber ist wat minder; als ze dan rolt en dr masker vies maakt ziet ze niets meer :+
Harry potter is idd een winterfilm, past veel beter! Daarom is premiere ook ergens een keer midden in de nacht geloof ik... Maar ik ga zelf toch maar gewoon een keer 's avonds!

Vanmorgen al vroeg naar tandarts geweest, daarna mn tuin eens onder handen genomen, niet normaal zoveel onkruid!! Vind het altijd een rot-klusje, maar nu ziet mn tuintje er weer netjes uit :) Nu wacht ik op telefoontje van DA, Nous loopt namelijk al bijna 2 weken kreupel, dus toch fijn als DA er ff naar kan kijken!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 12:29

Loopt Nous kreupel joh? Wist ik niet, want je was toch wel samen met Bianz naar buiten geweest? Wat balen zeg! Hopelijk valt het mee!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 14:21

Ja, Nous was eerst door Anouk behandeld, omdat we dachten dat het probleem in schouder/rug lag. Dus dat stapritje was een testje om te kijken hoe t ging.
Maar probleem zit na onderzoek van Henk in dr hoeven. Dus nu kijken of haar belasting met wiggen anders kan worden en dat het probleem dan weggaat. Zoniet, moeten we verder zoeken!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 15:07

Wat balen zeg Thirz! Hopelijk helpen die wiggen! Tis wat met al die kwakkelende paardjes!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 19:03

Hoi,
Thirz, wat vervelend dat Nous niet goed loopt!
Tis ook altijd wat he met de paardjes!

Bianz, had je het nou in de gaten dat ik het was, waar je vanmiddag achter reed?
Ik had net een boodschapje gedaan bij de lidl.
Dacht zal maar even zwaaien.... ;)

Ik zal het filmpje van Daniël wel op mn hyves zetten dan kunnen jullie op mn hyves kijken.

Donderdag a.s moet ik sjeesrijden in middelburg, heb er veel zin in, hoop dat het droog is!
Rij met mn schoonvader en Annemoon.

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 08:29

Haai!
Nous heeft een te slecht voorbeeld gehad de afgelopen maanden geloof ik! Ik ga duimen dat speciaal beslag helpt en ze snel weer fit is. Het is iig flink balen!!
Haha ja ik had het pas laat in de gaten Nel! Heb nog teruggezwaaid toen ik het door had :D Bedacht me toen dat ik je ook nog terug moest pb-en, doe ik later ff! Zet je filmpje idd maar op hyves! Plezier donderdag!
Leuke foto van Dolce Vita; tof dat je al zo bezig bent met d'r!
Vanavond weer eens kijken hoe Orson loopt; zondag buiten was het weer minder dat de keren daarvoor in de bak. Gisteren heb ik hem een dagje rust gegeven en hem lekker gewassen, dus weer afwachten vandaag. Het is zeker beter dan 8 weken geleden, maar nog niet zoals hij zou moeten lopen, ik duim nog steeds op goed herstel!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 12:41

Ja, had net mn abbonement van de DA opgezegd :+
Orson en Nous moeten elkaar maar positief instralen, zodat ze weer snel samen op buitenrit kunnen!!
Nel; je filmpje is echt schattig, Voice die ook zo braaf is (en de weg naar stal goed kan vinden :') ) Mis alleen zn leuke cap nog, was daar ook zo benieuwd naar ;)

Heb trouwens t filmpje ff gekopieerd, das makkelijk:

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 18:25

Haha bedankt thirz,
Ja dit is het filmpje dat ie echt de aller eerste keer zelf reed (normaal hou ik Voice dan ook vast hoor...want je weet maar nooit.) Ik had Voice hier bij dit filmpje al een vol uur fanatiek gereden dus mevr. had geen zin meer.
Toen had ie nog geen cap, na dit ritje hebben we meteen een cap gekocht.
Dus heb nog meer filmpjes maar die komen nog wel een keer.
Hij is ook zo ontzettend trots op zichzelf!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 11:19

Haha hij is echt grappig Nel, Voice gaat gewoon alvast ff naar de stal met Daniël er op :) Volgende keer filmpje mét cap!
Thirz, ik heb Nous ook positief ingestraald, dus vanaf nu gaan ze werken aan herstel! Zaterdag lekker op buitenrit, maar dan niet op onze eigen paarden, da's ook wel gek!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 13:50

@ Thirz: balen hoor van Nous! Ik zal je vanavond ff bellen hoe of wat, ik ben erg benieuwd.
@ Bianz: we moeten snel weer eens theeën! kunnen we bijbabbelen. Ik zal jou ook wel bellen haha
@ Anne: heb je nu even vakantie of niet? Ik heb je namelijk niet op t station zien staan donderdag! Ik stond er woensdag ook, maar dan op de verkeerde tijd. Gelukkig reis ik al jaren met de trein en weet ik dat er rond kwart voor 7 een intercity gaat naar Rdam. Alleen in een vlaag van verstandsverbijstering had ik bedacht dat ie vast wel om 07:16 zou gaan. Niet dus. Slimmerd.

Is iedereen al naar Harry Potter geweest of niet? Zo niet, zou iemand dan met mij willen (oeh, wat klinkt dit zielig haha) maar mn vent en vriendin zijn antiPotter dus die krijg ik niet mee :( Lijkt me wel gezellig om met zn allen te gaan, maar is misschien moeilijk te regelen met ieders werk en drukke leventjes? Ik heb nu vakantie dus ik kan eigenlijk altijd wel :)

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-09 18:58

Pfft, 2 weken alweer Thirz. Balen! Hopen dat ze met wiggen beter gaat lopen! Nu dus zaterdag buitenritje gepland met andere paarden? Welke?

Ahw, Daniel! Hij is ook echt al groot! Hihi, wel stoer zo rond hobbelen op Voice. Ben benieuwd of t droog is zaterdag.. Ze geven niet heel goed weer af geloof ik. Maar zal duimen voor mooi weer Nel. Ik heb zelf ook liever een zonnetje nl!

Hoe ging t met Orson Bianz? Heb jou ook echt al lang nie meer gesproken! Wanneer plannen we terrasje?

Bedenk me ineens: je had me maandag ook nog gebeld/gesmst toch Kim? helemaal vergeten.. Maar ben toen een half uurtje eerder gegaan, omdat mn medereiziger om half 9 in Breda moest zijn. Wel zo gezellie om dan mee te gaan :P Wel stom dat ik nie meer gebeld heb := Zag t toen in Breda pas en ben t daarna vergeten! Sorry!
En ik mag een uurtje later beginnen, dus heb de trein van kwart over 7. (Volgens mij vorige week donderdag ook? :? ) Of er moet toevallig een behandeling of MDO eerder gepland staan (zoals ma,di en wo volgende week..) Toch geen gedoe gehad met treinen deze week? heb al twee keer gehad dat de stoptrein uit Vliss in Roosendaal meteen intercity terug werd.
En die trein gaat om 18 over 7 pas toch? Ow wacht en das een stoptrein tot Roosendaal natuurlijk! Verraste mij ook de eerste keer hoor, maar ik heb er verder geen last van natuurlijk. Nog wel op tijd in Rdam?

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 20:43

Thirz gaat met Jade naar buiten...heb t erg druk en Thirz kan nu niet op Nous, dus die wilde Jade graag lenen....
Thirz, als je volgende week nog n dagje wil rijden graag...Moet dan heel de week werken, dus dan ook weinig tijd...Had Montoya al wel gevraagd, maar nog niks gehoord...
Sorry, Kims, ga al met Chris en zn broer naar Harry Potter...al weet k nog niet wanneer want t schijnt nogal uitverkocht te zijn komende dagen...
Nel je had lekker weer vandaag...hoeveel ringen had je?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-09 21:37

lezen blijft lastig.. hoorde van mn paps dat t sjezen vandaag was en ik was ervan overtuigd dat t zaterdag was :+ Maar vandaag had je iig mooi weer Nel! Niet te warm? En hoe was t?

Druk druk dus Mariek! Toch nie met werk hè?! Veel vakantiegangers dat je in moet vallen en t niet anders kan?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 18:24

Hoi hoi,
ja wat is tie schattig he op Voice!
Ja zal binnenkort eens filmen als ie erop zit met zn capje.

Mariekje, Anne, het sjeesrijden was leuk, ik had 58 ringen van de 72.
Dus wel redelijk gedaan.
Het weer was super, niet te warm, maar wel lekker droog en een zonnetje!
Er waren 29 sjezen, en wij waren 4de van het bestgeklede paar.

Thirz en Bianz, lekker samen op buitenrit!
Hoelaat gaan jullie?
En waar rijden jullie naar toe?
Ik denk dat ik morgenochtend ook een buitenritje doe, weet namelijk niet of ik nou nog les heb, want krijg lien niet te pakken.... frustie wordt ik daar van als ze soms dagen haar telefoon niet opneemt en dan ook niet effe terug belt!
Weten jullie trouwens hoelaat haar feestje morgenavond begint.
Dacht eigenlijk half 9, maar weet het niet meer zeker...

Mariekje, hoe ist me Jade?
Rijden en verder met je paardje?
Had ze nog eczeem? (of wat had ze ook al weer?)