Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:
18-9-07
TODAY'S BARBIE'S BDAY
Jaja, vandaag bestaat mijn weblog officieel 1 jaar! Tijd voor een feestje dus, waar is de champagne? Oké, dat hoeft ook weer niet, maar een extra blogje is toch wel leuk op mijn eerste verjaardag ^^
Veel onderwerpen om over te schrijven bedenk ik als ik in bed lig; Dan kom ik tot rust en schiet er van alles door mn hoofd om over te schrijven. Allerlei gebeurtenissen die ik door de week meemaak komen dan hier, in column, diary of verhaalvorm, terug.
Vanavond stel ik me de vraag; How's life?
Zo lag ik gisteravond te denken aan 'Zien en gezien worden'. Veel meiden houden ervan er goed uit te zien; Leuke kleding, je haar leuk en een make-upje. Waarom doen we dat? Waarschijnlijk om gezien te worden door anderen als iemand die er verzorgt uit ziet. Natuurlijk willen we er zo uit zien voor jongens, maar ook gewoon naar anderen toe.
Iets wat me zeer frustreert (en ik ben vast niet de enige) is geldtekort. Werken kan nog niet ivm school en wegkwijlen bij de H&M is ver-schrik-kelijk. Gistermiddag was het weer shoptijd met E. en mn 20 euro die ik zaterdagavond met oppassen had verdient, was in één keer weg. Ben dan wel een mooie grijs shirt rijker, maar die 20 euro zit me een beetje dwars.. Oeps, het was 23,55; Oorbellen kon ik ook niet laten liggen... Tja, ik ben een impulsieve shopper, hoe E. me gister noemde, but can you blame me? Al die leuke dingen die je in de etalages ziet hangen, die kun je daar toch niet láten hangen? Zo'n biljetje van 20 in je zak begint dan wel te kriebelen...
Nog iets wat me frustreert: Mensen (andere girls van mijn leeftijd) die me zomaar vies aankijken (lees: een blik van 'STOMME BITCH WAAROM?!') Ik weet niet wat het is, maar de laatste tijd wordt ik (waar ik ook ben) gewoon 'vies' aangekeken. Ik bedoel; Lok ik het uit ofzo? Misschien heeft het te maken met dat ik me graag 'leuk' kleed. However, I don't care; Ik draag gewoon wat ik leuk vind. Dus aan alle vieze haters; BRING IT ON, BITCHES!
Maargoed, laten we niet al te negatief worden. Het is tenslotte mn verjaardag.
Ik ga maar eens naar bed; Er zullen vast weer een heleboel onderwerpen door mn hoofd schieten die dit jaar stuk voor stuk terugkomen in column, diary of verhaalvorm. Btw, hebben jullie het derde deel over Fleur in Vakantie zonder grenzen al gelezen?
KUS, MARISSA aka HIPPEBARBIE =D
Geplaatst door hippebarbie op 18-9-07 | Permanente link | Reacties (0) | Reageer
_Kiki_ schreef:Is een wintec niks Nan?
Leuk maris! Een vriendin van mij heeft die geloof ik ook
Citaat:
19-9-07
GA VERKRACHTERS OPPAKKE, OFZO
Ik weet wel waarom het is gebeurd, maar dat betekent niet dat ik níet boos mag worden. Wat denken ze wel? Ze voelen zich hartstikke stoer natuurlijk, hoe ze daar met z'n zessen zo stonden. Hebben ze niks beters te doen? 'Ga verkrachters oppakke, ofzo' was het eerste wat ik dacht toen hij me liet stoppen.
'Dag, jongedame. U weet vast wel waarom ik u stop'.
'Eh, ja. Waarschijnlijk omdat ik op het verkeerde fietspad fiets' (glimlachend)
'Ja. Heb je iets van ID bij je?'
Nou, mag maar blij zijn dat dat wel het geval was, anders was het 50 euro geworden ipv 20. Beláchelijk; Terwijl meneertje mij een bekeuring aan het geven was ('Beter dat ik je zo tegenkom dan bij een ongeluk'. Yeah right, klootzakken.) lopen er talloze verkrachters, pedofielen en nog meer gekke figuren rond. Zijn die niet wat gevaarlijker dan een 16 jarig onschuldig meisje dat rustig naar school fietst? ('Ik neem aan dat je op weg naar school bent?' Nee, ik fiets voor me lol om 8 uur 's ochtends, sukkel.)
'Ja, we hebben klachten ontvangen van mensen die last hebben van mensen die zó (maakt handbeweging) aan komen fietsen'. Flikker toch op, man. Moeten die mensen maar opletten. 'Geen leuk iets om zo de dag te beginnen, maar..' Geef me die bekeuring dan niet en ga boeven vangen!
Ik geloof dat alles een reden heeft en ik denk dat dit gebeurde, om me te laten zien dat ik toch écht beter met mn geld om moet gaan: Die 20 euro heb ik gister namelijk aan een shirt uitgegeven. Heeft dit alles toch nog een béétje nut gehad.
Geplaatst door hippebarbie op 19-9-07 | Permanente link | Reacties (0) | Reageer