Pffffffffffffffffffff, net War Horse gekeken.. Heb lopen janken als een kleuter.
Gianti
Geplaatst: 17-01-12 17:06
sorry mijn vingers waren verkleunt en dat typt niet lekker
Ze waren vlakbij aan het rijden. En hoe
hun manier van rijden: 1) je stapt op 2) Geef een ruk aan je linker teugel 3) Geef een ruk aan je rechter teugel 4) herhaal stap 2 en 3, desnoodt 2 rukken aan 1 kant achter elkaar 5) krulletje? Draaf dan aan 6) zorg wel dat je blijft doorzitten, maakt niet uit dat je er pas 5 minuten op zit en bonkt. en vergeet niet zo nu en dan een ruk te geven 7) halthouden, en omdat je 'aan de teugel' wil wegdraven, goed vasthouden en dan een schop met je spoor geven..
Sabinee__
Geplaatst: 17-01-12 17:32
Wil even mijn kleine monster showen ; Was weer lekker 'foto'weer .
Even de beentjes strekken
Word je moe van!
En nog even poseren naar de merries aan de overkant ; (Edele delen even weggephotoshopt )
Jaa lijkt mij wel toch! Maar ik moet ook gewoon kaartje kopen haha maar dan doen we wel met jouw korting! Dan kan Nadine ook gewoon met korting kopen, dan stapt ze op weesp op maar kan ze wel met korting op jouw Ov.!
Ooooohhhh ik heb me toch een vette les gehad meisjes!!! Superrrrr gaaaafff!! Voelde hem onder mij zweven! Echt super cool dat ik hem zelf aan het lopen kan krijgen!! Melissa heeft er foto's van! Echt aaaahhhh te gaaaafff!!
Ooooohhhh ik heb me toch een vette les gehad meisjes!!! Superrrrr gaaaafff!! Voelde hem onder mij zweven! Echt super cool dat ik hem zelf aan het lopen kan krijgen!! Melissa heeft er foto's van! Echt aaaahhhh te gaaaafff!!