Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Het waaide echt godsgruwelijk hard op stal 
Echt geweldig om te zien
Daarna even gelongeerd aan het halster, heb ook 2 balken neergelegd en om hem daar over heen te laten draven
Soms deed ie het goed en soms donderde hij erover heen
maar hij vond het wel leuk! Ach is weer eens wat anders voor de afwisseling
Pebbs schreef:Whoehoee beeb had frissigheidjes in het hoofd!Het waaide echt godsgruwelijk hard op stal
In de paddock ging ie eerst even rustig rollen en daarna heeft ie alleen maar gek lopen doen, sjezen, bokken, jihaaaEcht geweldig om te zien
Daarna even gelongeerd aan het halster, heb ook 2 balken neergelegd en om hem daar over heen te laten draven
Soms deed ie het goed en soms donderde hij erover heen
maar hij vond het wel leuk! Ach is weer eens wat anders voor de afwisseling
Is goed voor zijn hersenen, word die nog slimmerrr
Waar gaat de film over ?

Marjolein29 schreef:Gaat over een koning van Engeland tijdens de WW2 die nogal stotterd en dat moet overwinnen.
Echt een Britse film met droge humor, Colin Firth heeft een oscar gewonnen voor zn rol als stotteraar.
Ik heb nog nooit iemand zo vaak F*ck horen zeggen achter elkaar als de koning deed in die film.
Elja schreef:Marjolein29 schreef:Gaat over een koning van Engeland tijdens de WW2 die nogal stotterd en dat moet overwinnen.
Echt een Britse film met droge humor, Colin Firth heeft een oscar gewonnen voor zn rol als stotteraar.
Ik heb nog nooit iemand zo vaak F*ck horen zeggen achter elkaar als de koning deed in die film.
Nog steeds niet?
Marjolein29 schreef:Gaat over een koning van Engeland tijdens de WW2 die nogal stotterd en dat moet overwinnen.

>3