Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ga alvast mn schoenen maar zoeken! Ga ik misschien maar gelijk in de ochtend. Is gelijk mn verbranding de hele dag hoger zeggen ze
.
!
. Was ik even vergeten gister maar gelukkig hebben ze daar ook blikjes!
!
!!!
taar ik niet lekker voor of achter kan zitten. Ik vond ushi's zadel beter zitten. En mazzels zadel Is helemaal fijn. Dat hij breed is vind ik nog meevallen. Daar heb ik bij amor meer last van.

. Aangezien ik de bestanden van Milou alweer niet meer kon downloaden op deze pc en ik te lui was om het hardloopschema in me telefoon te programmeren maar gewoon even uit mn hoofd gedaan en tijd op mn horloge bij gehouden
. In het begin liep ik nog te hard (en moest ik enthousiaste Puk onder controle houden) maar uiteindelijk een lekker tempo kunnen vinden (en puk was inmiddels moe dus ging niet meer om me heen springen
). Nu staat ie voor vrijdag weer op de planning! http://connect.garmin.com/activity/468028085
)
.

.
. Vrijdag ga ik weer een rondje, kijken of ik meer het zelfde tempo kan blijven lopen, mijn horloge zegt me nu dat het nog heel wisselvallig is
.
. Kortom heb mezelf niet te zwaar belast gister. Na mijn vorige hardlooppoging kon ik de dag erna niet meer lopen
.