Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

www.shabushabu.nl
) in de molen maar moest stal omzetten 6 kruiwagens pfff,
wou er eigenlijk ook niet inlopen haha. 
,
Met zijn nieuwe huis...
Veel gestapt, omdat het gras te mat was, maar de stukken zandpad hebbenw e wel lekker gereden... Ben 2x bijna van Lay afgevlogen, maakte telkens een noodstop, bij de 3e keer boos geworden op der, omdat er niks was en het er echt op leek of ze het expres deed, want ze ging even zo vrolijk graas staan eten! 
En daarna was paardlief heerlijk en ontspannen en voldaan.,. Heerlijk terug gestapt naar stal... Daar kreeg ze wat lekker, zweet dekentje even opgehad en ze was helemaal kapot... Heb der lekker op stal laten staan... was ten slotte al bij half 3/kwart voor 3, dus ongeveer 2uur weggeweest.... Inde regen!

ik ga binnenkort Tapas eten, lijkt me oook wel is lekker....
Maarja lus alles dus kan beter vragen wat ik niet lekkr vindt (niets dus haha)
, zag ze ook in nederlandse winkels maar met oversturen van engeland zijn ze toch 25 euries goedkoper. http://www.hunter-boot.com/2/Shop-Onlin ... &all=boots. Misschien een kerstcadeau voor mezelf 
Ik ben nog even aan het bedenken wat ik vandaag met Lay ga doen...... Morgen strand, dus misschien vandaag of een rustig buiten ritje, of de stapmolen of een stukje wandelen..... Lastige keuzes vandaag!
haha