Goedemorgen! Wat een mooie dag om lekker aan mn bureau te zitten *grmpf..*
taverno
Geplaatst: 24-03-11 09:35
Tsja,er moet toch brood op de plank komen hè.
cykie
Geplaatst: 24-03-11 09:46
taverno schreef:
Tsja,er moet toch brood op de plank komen hè.
En eten en onderdak voor t paard....
Goedemorgen allemaal! Het is inderdaad heerlijk weer. Erg jammer dat ik tot 5 uur op kantoor moet zitten. Vanavond naar de film Gooische vrouwen met een vriendin. Ben erg benieuwd. Hoor er goede verhalen over.
Voor degene die moeten werken vandaag werkse en degene die vanmiddag heerlijk naar stal gaan veel plezier!
cassandra84
Geplaatst: 24-03-11 13:15
Ilvy succes in het ziekenhuis hopelijk valt het allemaal mee.
Cykie het was leuk om Fa te zien springen hij vond het echt leuk op naar de volgende keer springen.
Het is toch geen weer om binnen te zitten. Wij moeten als het werk het toe laat flexen nou dan ga ik maar naar buiten in de zon
Zoo, ik kom ook weer is op het forum kijken! kunnen jullie mij misschien vertellen of we wormenkuren bij doc kunnen kopen? en hope zn tanden moeten bijgevijld worden, wat kost dat bij doc? iets van €50 ofzo neem ik aan? geniet allen van het lekkere weertje!
Wat een heerlijk weer, ik ben nog ff aan het bijbruinen op het balkon! En ruzie maken bij Ziggo daar moet ik betalen voor een HD ontvanger en bij KPN issie gratis! Ik wil ook interactieve tv!! hebben hebben!!