hahaha ik was een keer naar rotterdam geweest *uitgaan, drankjes gedaan je kent het wel* lopen we met de hele groep naar de trein.. ja hoor.. ene helft in de trein.. wij met zijn vieren nog op het station.. iedereen rende en wij dachten het nog wel te gaan halen.. niet dus!
zitten we eindelijk in de trein.. vallen we alle 4 bijna in slaap naja.. goed.. trein staat stil.. ik stap uit.. snel alle deuren weer dicht (de rest in de trein achterlatend) kom ik er buiten achter dat ik op delft zuid sta ipv delft haha wat een pokke eind is dat lopen zeg!
Ja het is zeker fijn als het goed weer is... wel lastig hoor om de winkel achter te laten hoewel ik het heerlijk vind...maarja al die beestjes ...hele lijst maken wanneer ze wat eten enzo aahahaha
Ja ik doe het hele dieren gebeuren hier.... was zondag niet thuis dus ook even lijstje gemaakt .... is niet erg doe ik zo ... voor dat weekend hoeft ze alleen za en zo helemaal te voeren en vrijdag alleen de middag... en als ik naar disney ben loopt er ook 2 dagen een stagaire die dat kan doen
ik zit nu in de les maar het is een beetje saai en ik hoor allemaal dingn die ik aan het eind van de periode moet inleveren dus ik schiet al een beetje in de stress