Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

meelen schreef:Wat een sneeuw hé storm? whahahaha
Ben net op tijd klaar. Er was net ook een hele harde en lange onweersknal.
! Op de bonnefooi, dat moge duidelijk zijn... we werden namelijk aardig verrast door de sneeuw en de gigantische drukte
!!!! We gingen onder het mom "een slagroomijsje voor Wesley halen"
, maar belandden uiteindelijk in de Madam Tussaud's, erg leuk
), maar wat is het mooi geworden
!!!! Bij elke bekende persoon vroeg ik: "Ben ik groter of ben ik kleiner?"
, dus Dennis ging op een gegeven moment maar foto's maken
, zodat ik het zelf kon zien
. Ik wist dat ik even groot ben als Oprah Winfrey, maar nu heb ik het "vastgelegd", ha ha
!
En wat is die Balkellende een engerd van dichtbij (oké, ook van veraf....)
.
! Ik moet eerlijk bekennen dat ik er steeds meer aan ga wennen, op de gladheid na dan. Zul je zien, gaat het vast binnenkort dooien!
mntj schreef:heb er vandaag 31/2 uur over gedaan om naar huis te komen vanaf de manege.
maar samen met rona hoop lol gehad in de auto.
net ff lekker met zn alle een stuk gelopen. alles is nu zo mooi en lekker rustig op straat.
mntj schreef:ben benieuwd hoe de weg morgen ochtend is.
begin jjij vast nu met rijden nicol. ben je op tijd op je werk. sterkte morgen ochtend.
Tytje schreef:Thierry had vanmiddag snowboard les in Spaarnwoude. Toen we naar huis gingen met de auto, vielen we midden in de sneeuwstorm. Ik vond het echt geen pretje. Een aantal auto's lagen tegen de vangrail aan, vele auto's konden de brug niet over, dus dat werd duwen. Enfin, wat we normaal in 20 minuten rijden, deden we er nu bijna 3 uur over!! Balen een dag is zo voorbij en morgen weer werken.
Nicole1995 schreef:Tytje schreef:Thierry had vanmiddag snowboard les in Spaarnwoude. Toen we naar huis gingen met de auto, vielen we midden in de sneeuwstorm. Ik vond het echt geen pretje. Een aantal auto's lagen tegen de vangrail aan, vele auto's konden de brug niet over, dus dat werd duwen. Enfin, wat we normaal in 20 minuten rijden, deden we er nu bijna 3 uur over!! Balen een dag is zo voorbij en morgen weer werken.
Welke brug?Bij Spaarnwoude of hier al in de omgeving tytje?

LIQUITA schreef:En ja hoor, daar gaan we weer. Er kan nog meer bij, erkan nog meer bij.
Ik ga zo naar m'n werk, ben blij dat ik met Erik's auto kan die heeft winterbanden.