Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Angelkisssss schreef:Meiden een hele fijne vakantie!!
Ik krijg net een smsje van mijn broer dat mijn schoonzusje nu om de 5 minuten behoorlijke krampen heeft en dat er voor de zekerheid een verloskamer gereed is gemaakt nu. Wie weet gaat het doorzetten nu (ze is morgen 35 weken).....wel en beetje spannend nachtje dus!
Angelkisssss schreef:Ik heb gister lekker gewandeld met Newie over 't kabel. Eerst richting de rotonde en daar waren de geitjes toch wel heeeeel spannend, Newie werd echt 2x zo groot en begon te snurken, maar hij durfde tot een meter afstand te komen, gek paard! De schapen zijn leuk naast onze stal en de geitjes zijn eng. Was jammer dat ik niet tegelijk even een foto kon maken hij had me een mooie hals
.
En daarna de andere kant op gelopen richting het tuincentrum. Terug naar stal gingen we alleen wat sneller dus maar 10x halt en stap en weer halt net zo lang tot New dat op mijn stem deed en ik hem niet tot stilstand hoefde te zetten. New vond het helemaal leuk en heeft lekker grasjes kunnen eten langs de kant.