Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Emmaa_ schreef:Wat dan Noor?
ik werk zo hard, ben elke week 2x per week bij bijles en ik heb thuis f.acking hard
en me toets van vanmiddag heb ik ook vet slecht gemaakt 
het zit me echt tot hier .... Pebbs schreef:Emmaa_ schreef:Wat dan Noor?
s.hit zooi met schoolik werk zo hard, ben elke week 2x per week bij bijles en ik heb thuis f.acking hard
zitten leren ! en nog haal ik een onvoldoendeen me toets van vanmiddag heb ik ook vet slecht gemaakt
en dan me cijfer van natuurkundee nog afwachten maar dat zal oo kwel slecht zijnhet zit me echt tot hier ....
bij mij gaat het wel weer beter op school. Ik heb geschiedenis voor, op mijn rapport stond ik daar een cijfer voor waar ik me echt helemaal dood voor schaam (3.6). Maar nu een 5.3, met maandag nog 1 toets, waarmee ik het dus voldoende kan krijgen

wat deed hij goed zijn best en luisterde ook echt onwijs goed naar mijn commando's.
We worden matties!

Melanie_B schreef:Heerlijk dagje gehad.
Rambo gelongeerd aan de bij zet! En manwat deed hij goed zijn best en luisterde ook echt onwijs goed naar mijn commando's.
En wederom wéér zo lief en aanhankelijk. Heb echt het gevoel dat hij nu wel aan mij gaat wennen...We worden matties!
![]()
Daarna met Vendee bos in geweest.
Fijn dat ie het zo goed blijft doen
je moet er gewoon weer een keer op gaan joh
nog ff met nadien kletsen die gaat om 7 uur rijden met Dunnie
tot later en anders tot morgen !
.

.
) .
. Pebbs schreef:Emmaa_ schreef:Wat dan Noor?
s.hit zooi met schoolik werk zo hard, ben elke week 2x per week bij bijles en ik heb thuis f.acking hard
zitten leren ! en nog haal ik een onvoldoendeen me toets van vanmiddag heb ik ook vet slecht gemaakt
en dan me cijfer van natuurkundee nog afwachten maar dat zal oo kwel slecht zijnhet zit me echt tot hier ....
, dat haaat ik oook zo heel erg..
) en bla blaaa. en dan vervolgens een heel blaadje tevoorschijn halen met alles erop en dan een goed cijfer halen. En als wij dan een minder cijfer halen en zeggen: jaaah had je maar moeten leren ..