echt heel veel berichten had ik opeens Knal rood want mijn moeder in zo slim geweest om dat tubertje in de tas van Celesta te doen!!
Jullie zijn allemaal Ashley aan het pesten zie ik!!??@Mandy:Beetje laat maar goed, Eigelijk is het gewoon hetzelfde alleen een andere tafel enzo!!
@Xandra&Jolanda: Zo te horen was het leuk @Jolanda: Leuke foto's en ga zo de foto's van schriktraining bekijken dat was het volgens mij
beetleboy schreef:Jullie zijn allemaal Ashley aan het pesten zie ik!!??@Mandy:Beetje laat maar goed, Eigelijk is het gewoon hetzelfde alleen een andere tafel enzo!!Ja leuk joh!!!!En je moet het tubetje zalf terug geven!! hahahaha
@ Celesta, Ik heb net jou paard gereden! Hij was weer verschrikkelijk aan het trekken Maar me moeder en Peter zeiden dat ik hem goed aan het lopen had
Pesten??? Moet ik helpen hihi???Net op Tommie gereden. Hij ging goed. Hij had wel wat energie, maar heeft zich goed gedragen. Zelfs weer een galopje gemaakt!
Oeh leuk Ashley pesten!! @Annemiek gelukkig ging het rijden goed. @Jolanda en Irene wat leuk van jullie nieuwe zadel. En wat een leuke foto's!!@Celesta ja. Altijd lekker die mc donalds.. @Lisa gelukkig heb je weer lekker gereden en is Sherra weer hellemaal de oude??