Hahaha nou ik vond t inderdaad niks.. ik vermaak me thuis wel, en morgen zie ik wel weer. Ik heb mn auto ook ergens in een parkeervak gedumpt waar je eigenlijk een vergunning voor moet hebben, maar als ze willen bekeuren doen ze dat maar lekker, ik rij voorlopig geen meter meer..
Dit is wel leuk trouwens, nederlandse woorden in engelse liedjes :
Zo, ik ben ook even buiten geweest. In de straat en in de tuin. Verder zie ik dat als ik naar stal gewild had, waarschijnlijk niet eens uit de wijk of parkeervak kom met de auto! Fijn Cer dat je weer veilig binnen zit. Wat een foto's van de sneeuw! Ik sla vandaag een dagje over. Ik kan en ga niet naar stal.
Verstandig besluit Des Ik moet wel lachen, ik zit hier aan een redelijke doorgaande weg, maar dat valt zelfs tegen. Als ik naar buiten kijk zie ik allemaal mensen stumperen met de auto. Er staat een peugotje te rommelen die ook het parkeervak niet uitkwam. Die is door andere weggebruikers weer terug het vak in geschoven
Redlich
Geplaatst: 20-12-09 15:23
Zit me nu lekker vol te vreten aan allerlei lekkere dingen die ik in huis heb. Trek later in de middag een fles rose open. M'n haar geverfd, strijkgoed weggestreken...... zo kom je ook eens aan andere dingen toe
Id Tav 1 keer iets gebroken is voorlopig genoeg . Hier ook een en al leedvermaak in de straat. Mensen die hun auto uitgraven, ik ging boodschappen doen en toen ik terug kwam waren ze nog bezig .. en uiteindelijk id het vak niet uitkomen Volgens mij is het weer aan het dooien hier, qua temperatuur was het gister zeker kouder!
taverno
Geplaatst: 20-12-09 15:46
Er was hier net iemand die trachtte te gaan fietsen vast niet goed snik.
Ik mag morgen wel vroeg opstaan om mijn auto sneeuwvrij te maken,Of ik moet het straks alvast gaan doen.
Cer
Geplaatst: 20-12-09 15:49
Nou, dat heeft nu niet veel zin, hier sneeuwt het weer behoorlijk.. hmpf...
Ik hoop echt dat t ophoudt, geeeen idee hoe ik morgen naar mn werk moet anders..
Nou Tav, dat is inderdaad zo.. Geen trams/bussen hier, en van voorburg naar Den Haag lopen is zomaar 1,5 uur werk.. (als ik al weet hoe ik moet lopen ) Misschien fietsen als de paden schonig zijn?? *kijkt naar buiten* nope, nog steeds sneeuw op de weg..
taverno
Geplaatst: 20-12-09 15:58
Uitzicht vanuit het raam wat nog open ging. Op het speelveldje staat nu een joekel van een sneeuwpop.
Leuk wijkje Tav! Het is opvallend hoeveel mensen er hier voor t raam staan te gluren naar de straat (hoezo ramptoeristen ) ..
Als ik een schep had gehad, had ik mn auto verplaatst.. maar ja...
BabbieB
Geplaatst: 20-12-09 15:59
Nou, nou, ik heb daarnet twee Randstadrails voorbij zien komen, wonder boven wonder! Ze zullen wel voor Jan Jurk gekomen zijn, want overal staat vermeld dat er amper iets rijdt....
Daarnet ook op dat stuk richting het gemaal bij het Noord-Aa: twéé auto's. Er staat daar maar één woonhuis?!
Laatst bijgewerkt door BabbieB op 20-12-09 16:01, in het totaal 1 keer bewerkt
Hopelijk zakken de schapen er niet doorheen. Ik zou morgen iets eerder opstaan, maar als het nog zo gesneeuwd heeft misschien beter met het OV naar je werk? (als die uberhaupt rijden). Ik denk dat al jullie collega's vast hetzelfde probleem hebben. Misschien krijgen jullie wel sneeuwvrij