Door de bossen, langs de zee..POELENBURGH DEEL 2!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Rytm

Re: Door de bossen, langs de zee..POELENBURGH DEEL 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-10 14:58

wat gaaaaaaaaaaaaaf

nou weenie of die nog meegaat zondag, net gereden en ging zoooo slecht. bij een bok nog verkeerd geland met mn hand op zn hals en nu heb ik een super dikke duim en kan em nie bewegen, ff aankijken anders maar ff langs ha maar hoop dat het niks is anders kan ik em sowieso nie rijden. maar betwijfel of die nog meegaat, het ging echt niet goed.

nou mn gevoel van gister is nu helemaal bevestigd.

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 15:04

kop op maaik, schop onder je hol en gaan.. Wie weet zit je onbewust nog met je gedachten bij gisteren.. iedereen heeft wel eens van die dagen

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-10 19:36

Ik bepaal dat niet hoor, of die meegaat of niet, dus het is zeker geen aanstellerij. Hij moet wedstrijd lopen en hij gaat gewoon niet goed genoeg. Gewoon gaan kan dan als je geen verantwoording moet afleggen tegenover een betalend eigenaar, maar wij moeten dat wel.

Net foto's laten maken van hand, niet gebroken, wel verstuikt, doet fffffffffffffffffffffffffucking zeer.

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 19:37

Nja ff rustig aan Maaik, als je hand weer wat beter voelt kan je t weer oppakken toch ? :)

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-10 19:42

Ja moet vanavond heel de tijd omhoog houden en morgen ga ik wel gewoon werken met een steunverband erom. Ik denk dat als de huuuuge zwelling weg is, dat ook veel pijn scheelt. Dus tegen zondag zal het wel oke zijn.

En wat dat paard betreft, kijken hoe die zaterdag loopt denk ik.

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 20:44

Ben ik ook weer eens :D ! Wat een prachtpaard, Maaik! Succes iig met je hand..

Leuke foto Maartje!!

Aniek, ik had ook al wat foto's op hyves van Mel gezien, echt leuk!

Op het moment rijd ik niet meer en m'n hoofd staat er ook niet zo naar. Ik mis Otje ook nog wel heel erg. Was in het begin hartstikke wennen zo zonder paard opeens.... ik heb er 2-3 uur per dag aan vrije tijd bijgekregen haha. Maar ik kan die vrije tijd goed gebruiken, ben erg druk met werken en school :) .

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-10 21:08

Dat is natuurlijk ook hartstikker raar Manon. Fijn in elk geval dat je je tijd wel kunt vullen. Geef het de tijd, al die jaren waren niet niks.

Ik mis Tem met momenten ook nog, en ik heb haar nog niet half zolang gehad als jij Ot.

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 21:11

Maaike sterkte!
Manon, kan me goed voorstellen dat je haar mist, het is ook zo snel gegaan :(:) En inderdaad, je hebt haar echt lang gehad..

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 10:46

Pfoeee Maaik, dat klinkt niet lekker van je hand! Hopen dat het snel verbeterd!
Hey Manon, das een tijdje terug.. Zal idd wel heftig zijn om je paard te moeten missen, waar je heel land heel veel tijd in hebt gestopt en dan ineens niet meer.

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-10 21:16

Nou heb echt mn week niet ofzo. Ging vanmiddag met Brecht naar de stad hier, hem afzetten bij kapper en ik ondertussen boodschappen doen. Dus ik was net bij de supermarkt aangekomen, belt ie dattie 3 kwartier moet wachten en geen zin enzo dus ik hem weer eerst oppikken. Sta ik dus STIL te wachten om parkeerterrein af te rijden, knalt er ineens iemand achterop de auto!!
Dus ik schrok me rot maar geen schade gelukkig maarja duurde weer een kwartier, dus ik zat eindelijk in de auto, belt Brecht waar ik blijf. Dus ik zo:'jaaa ik kom eraan hoor maar een of ander poedersuiker..' en toen hing die op haha die dacht dat ik gefrusteerd achter een trage auto reed ofzo. Naja toen ik vertelde wat er gebeurd was schrok ie natuurlijk wel.

Toen weeeeeeeer terug naar de supermarkt, heb me kapot gelachen. Was meneer binnen 3 seconde kwijt, was richting de chipsafdeling. En toen ik eenmaal klaar was kon ik hem opvissen bij het snoep. :')

Nouja gelukkig hadden we nog genoeg tijd om door te rijden naar de ruitersportzaak en ik heb nieuwe laarzennnnnnn. Dezelfde als ik al had maar dan in het zwart, voor op wedstrijd. En ook voor thuis eigenlijk want die bruine zitten gaten in. :=

Dusssssssss maarjaaaaa WEEKEND

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 21:22

Zit lekker op je praatstoel he Maaike, gezellig !! :D
Nog tips? [VT] Cocktails! Nog tips of ideeën?

Wel ff schrikken, gelukkig geen schade aan de auto! Lekker, nieuwe rijlaarzen en weekend!!

Vandaag gezellig als afsluiting van tentamenweek met mijn klasje wat gedronken. Heb zo'n leuke klas, allemaal meiden haha! Oja, en vorig weekend heeft een vriendin hele gave foto's van mij en Fuur gemaakt, Fuur ging opeens strekken in het bos, ook iets waar we helemaal niet mee bezig zijn en wat ie ook niet echt van nature doet ofzo, maar die foto's waren wel gaaf dus geworden. Had ze alleen nog in het klein gezien dus ben erg benieuwd als ze op de pc staan...

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-10 12:31

Ben benieuwd!! :D
Ga zo ff je topic bekijken, maar ken er niet veel speciaals van haha.

Ja haha soms heb ik van die bokt buien en dan klets ik echt het hele topic vol. :+

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-10 17:57

I survived!! :D
Nadat vanmorgen om kwart voor 5 de wekker ging zijn we om 6 uur vertrokken. En de dag verliep echt goed!
We hadden twee 3-jarigen mee waarvan er eentje echt klaar was om mee te doen, en de ander voor ervaring meeging want die is echt nog groen en vrij rillerig. Die is vierde geworden en de ander heeft de rubriek gewonnen! Voor de 3jarigen dus zeer geslaagd.

Bij de 4-jarige hengsten hadden we er 2 mee, die van Brecht en die van mij. Die van Brecht is zo'n krack, das niet normaal, die won dan ook met de voor 86,5!! :D
Die van mij weten jullie de achtergrond van, hij heeft keilang aan de longe gelopen, bij het inrijden was ie dan braaf, heeft 1 keer geknald omdat er een ander in galop voorbij kwam zetten. En in de ring was ie braaf, liet zich redelijk zien en rijden. Was 4e met 74,5! Dus heel tevreden want de drie die voor hem stonden waren dus die andere van ons, nou daar kan niemand tegenop. Tweede was een gekeurde hengst, ook echt een goed beest. En derde was gewoon ook een heel goed paard dus ben wel tevreden.

En de 4jarige merrie had ook haar rubriek gewonnen!

Foto's komen nog wel denk ik, heb wel camaras zien flitsen her en der.

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 18:14

super maaike... echt top.. Nu dus niet meer twijfelen dat je niet kan rijden he :) Hier heb je weer het bewijs dat je het heus wel kan...

Ik ben benieuwd naar de foto's

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-10 19:51

Hhhmm jaa, ach, 'achter de schermen' toch al weer 100000 dingen die beter moeten dus goed is het nog lang niet.

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 22:09

Super Maaike!

Fabienne_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 15:48

Goed resultaat maaike, super!

Wat ik toch weer meegemaakt heb vandaag.. Heb ik mezelf eindelijk weer is een schop onder me kont gegeven om naar school te gaan, kon ik na welgeteld een half uur weer naar huis omdat er brand zou zijn in mijn gebouw. Ook leuk dat er in ons lokaal geen alarm was afgegaan dus wij dachten, zal wel weer een oefening zijn, tot er een bhv mannetje vrij panisch ons het lokaal uit schopte :+

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 16:05

Fijn resultaat Maaike!
Sjee Fabienne, das niet echt fijn, maar toch wel onverwachts vrij :D
Bij ons op school was een tijdje terug iets met een kraan ofzo, toen moest ook iedereen het gebouw uit, ik kwam alleen net aan... Ben het hele gebouw niet binnen geweest ;) !

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-10 17:34

En was er dan echt brand?

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 19:59

Goed gedaan Maaike! Natuurlijk zijn er altijd verbeterpunten en het is goed om kritisch naar jezelf te blijven. Maar op zo'n moment mag je best even blij zijn met het resultaat :)
Nou Fab, das balen! Maareeee je gaat toch zeker wel regelmatig naar school hè of niet?!

Pffff het was KOUDDDDD vandaag! BRRRRRRRRR!

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-10 20:58

**
Ja mijn god het is koud!! Ik was even vergeten hoe dat ook alweer was, zo de hele dag met koude voeten enzoo..
Laatst bijgewerkt door Rytm op 08-11-10 21:17, in het totaal 1 keer bewerkt

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 21:05

Pff dat lijkt me inderdaad niet altijd even makkelijk.
Lijkt mij inderdaad ook prettiger om dat de volgende dag even te doen zodat je voor jezelf ook even rustig je proef kan terug denken en relativeren.

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-10 21:17

Heb even aanpast, heb de laatste tijd last van meelezers.

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 21:30

Meelezers?
Hoe merk je dat?

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-10 06:58

Als ik merk dat er dingen verdraaid de wereld in komen die mensen 100% zeker alleen van hier kunnen weten.