Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Binar

Re: Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 22:17

Vanmiddag met Devil naar Den Haag geweest voor de acupunctuur behandeling. Devil heeft zich keurig gedragen, hij vond het wel wat spannend, vooral in het begin. Het is nu ff afwachten of de behandeling aanslaat, het zou zelfs kunnen zijn dat hij even verslechterd, dagje diarree/misselijk, het kan allemaal (hoeft niet hoor Knipoog ) Woendag moeten we weer terug voor een volgende behandeling....

Ik wil ook zo'n massagekussen Haha!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 09:19

[bij de kijkshop kan je kopen alleen niet zo goedkoop,maar Rubje is maandag jarig he
Je moet toch wat

Ik wil ook zo'n massagekussen Haha![/quote]

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 09:26

ben weer lekker bezig geweest.Kan nu ook niet meer lopen dus waarschijnlijk gaan jullie mij even missen op stal.Kreeg gisteravond laat een flijmscherpe pijn door mijn kuit.Ben direct een half uur gaan koelen en daarna zwachtelen om het dun te houden,nou das aardig gelukt alleen kan ik niet meer erop lopen.Huisartsenpost gebeld en die denken dat mijn kuitspier gescheurd is.Pijnstillers nemen,die heb ik gelukkig zat van mijn handjes,Been hoog houden en bij geen verbetering vandaag terug bellen.Ik ben erg blij kan dus ook niet meer lopen en ga nu dus mijn werk bellen voor rolstoel want om het feest compleet te make;MIJN MOEDER TROUWT VANDAAG,en ik ga dus echt wel daarnaar toe.
Word er onderhand wel bietje moedeloos van om je de waarheid te vertellen hoor.

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 10:14

Anita veel plezier bij de trouwerij van je moeder Haha!

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 10:37

nou gaat lekke rmet jou aniet gut gut... je kan ook gewoon zeggen hoor als je echt geen zin in je werk meer heb Clown Knipoog

toch veel plezier vandaag Lachen

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 11:09

Wat een ziekenboeg zeg. Anita, Devil en Uk (en iedereen die ik vergeet) heel veel beterschap.

Ik ben inmiddels veilig aangekomen in Kaapstad Haha! Het weer is hier heeeeerlijk Lachen 's Avonds koelt het lekker af zodat je nog normaal kunt slapen en overdag is het lekker zonnig met een beetje wind. Het uitgebreide verhaal met foto's komt straks op mn weblog Lachen

Groetjes Marieke

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 11:11

Wat Vet Mariek Haha! Ben benieuwd naar je vehraal!!

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 11:18

hee leuk hoor mariek Haha! gelukkig veilige reis gehad Haha!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 12:13

Zo kom net van huisartsenpost en ja hoor een gescheurde kuitspier.Beentje omhoog,veel pijnstillers,rust en verband om mijn pootje.Zal zeker wel weer paar weken gaan duren jippie.

Mariek fijn dat je goed ben aangekomen en ben jaloers op het lekkere weer.

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 15:29

Hmm het schiet niet op he Aniet ? Nagelbijten / Gniffelen beterschap en sterkte. Als je ergens hulp mee nodig hebt ofzo moet je het maar zeggen. Knipoog

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-08 16:03

Whaha Xeen die foto. Haha!
Jij moet me nog steeds een x al die foto's sturen. Schijnheilig

Oeee was gister wel even spannend op school, was een Ipod gejat uit iemands kluis en jaa hoor ze waren betrapt. Cool
2 moslim meisjes, gelijk politie erbij en ze werden meegenomen voor verhoor.

Tsja wel stom hoor als ze vlak voor een bewakingscamera een Ipod uit iemands kluis jat. Clown

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 16:03

Xeen schreef:
Hmm het schiet niet op he Aniet ? Nagelbijten / Gniffelen beterschap en sterkte. Als je ergens hulp mee nodig hebt ofzo moet je het maar zeggen. Knipoog

thanks hoor xeentje

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 16:07

Hoe bedoel je stom, hihi die meiden. Clown Anoes, dat komt wel een keer. Haha! Je hebt er nu alvast weer een meer. Wat doe jij eigenlijk met die foto's niet veel toch ? Lips are sealed
12 maart word echt leuk Anoes Lovers

Geen dank Aniet Lovers en wel zeggen als je hulp nodig hebt

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 17:41

Jemig Anit, het zit je ook wel lekker mee he Ach gut Hoe krijg je t nou weer voor elkaar om je kuitspier te scheuren?? ff rustig aandoen he

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 08:25

Anita, veel sterkte en beterschap Ach gut

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 13:51

NuggT schreef:
Whaha Xeen die foto. Haha!
Jij moet me nog steeds een x al die foto's sturen. Schijnheilig

Oeee was gister wel even spannend op school, was een Ipod gejat uit iemands kluis en jaa hoor ze waren betrapt. Cool
2 moslim meisjes, gelijk politie erbij en ze werden meegenomen voor verhoor.

Tsja wel stom hoor als ze vlak voor een bewakingscamera een Ipod uit iemands kluis jat. Clown

Zet je het er ook bij als het twee katholieke meisjes zijn, of twee meisjes met groen haar, of twee gereformeerde meisjes.....of, of,.....enz. Let een beetje op met stigmatiserend taalgebruik!

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 16:00

Nagelbijten / Gniffelen dat is wel iets overdreven toch ? Tong uitsteken

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 18:12

Is dat zo? Ik denk dat Anoes het zeker niet verkeerd bedoelt, maar je weet nooit hoe het wordt gelezen. En echt, zo kun je onbedoeld hele volksstammen tegen je in het harnas jagen. Er zijn mensen die zeggen: zie je wel, die moslims zijn niet te vertrouwen. Dat moet je niet willen. Dat begint bij hoe je over elkaar spreekt en schrijft. Het is ook wat, je moet overal bij nadenken! Pfff!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 20:55

het nieuwe longeren, wordt dit de trend van 2008 Koe

Aangezien Karin weer eens de paddock bezet hield en er niet eens uit gaat als ik wil longeren.... Hamer dan moet je dus maar eens wat nieuws verzinnen Cool
Men neme een groot paard en een klein ponie. de kleine ponie is wat stout en ontsnapt constant uit longering als hij losloopt, dus moet je je maatregelen treffen Tong uitsteken

Afbeelding

Die lippen van Biz Nagelbijten / Gniffelen
Afbeelding

Check die achterbenen Rolleyes , kunnen zo meedoen aan pas de deux
Afbeelding

Het ging echt supergoed, ze bleven netjes bijelkaar en het was een erg grappig gezicht Clown

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 21:09

Ik kan er toch ook niets aan doen dat die kleine zwarte nietsnut (sorry Jet Knipoog ) als je hem loslaat lopen direct onder het draadje doorgaat en ergens gaat staan grazen Tong uitsteken Ik had nog zooooooooo tegen je gezegd dat je eerst een extra draadje uit het land moest gaan halen om er nog eventjes bij te spannen. Je had het verhaal van Kayleigh toch ook al gehoord, Spetter luisterd ook niet als ie los loopt en daar heeft Kayleigh vervolgens een half uur achteraan gelopen. Je was gewaarschuwd en je weet wat ze zeggen: Een gewaarschuwd mens telt voor twee....... maar niet Anoush........

En ehhhhhh....... die paddock is om los te gooien, niet om te longeren daar hebben we nou die mooie longeercirkel voor. Haha!

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 22:12

En dan nu het weer voor de komende week zullen we maar zeggen.

Vanavond neemt de bewolking verder toe en gaat het later regenen. In de nanacht wordt het vanuit het noordwesten droog en klaart het op, de temperatuur daalt in de aanwezige opklaringen naar minimaal 3-5 graden. In het midden, oosten en zuiden van het lang wordt het niet kouder dan 6 graden.

Morgen begint de dag in Limburg nog met wegtrekkende regen. Al snel wordt het overal vrij aardig met geregeld zon en weinig wind. Pas tegen de avond krijgt de bewolking de overhand en neemt de zuidelijke wind in kracht toe. De temperatuur komt uit rond 10 graden.

In de nacht naar dinsdag is het zwaar bewolkt en regent het. Het wordt niet kouder dan een graad of 7.

Dinsdagochtend regent het nog flink en staat er een stevige zuidwestenwind, maar in de middag klaart het van het noordwesten uit op en komt de zon tevoorschijn. De wind draait naar het westen. De maximumtemperatuur komt uit op een graad of 11 en valt al in de ochtend, in de loop van de middag daalt de temperatuur.

Woensdag wordt een relatief rustige dag met een matige westenwind, niet al te grote regenkansen en een temperatuur rond 9 graden.

Donderdag lijkt het weer sterk op dat van woensdag. Op het einde van de dag trekt de wind aan op nadering van een storing.

Vrijdag lijkt een flinke onstuimige dag te gaan worden met veel wind en regen. Dit in combinatie van een temperatuur van een graad of 7, maakt het een gure dag. Ook het komende weekend lijkt het wisselvallige weer aan te houden.

Kimberly_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 22:31

lekker positief dat weerbericht !

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 22:32

Zodan, ik heb morgen BHV training! Lekker een beetje reanimeren, verbinden, rautekgreep enzo en dan 's middags brandende pannen blussen! GAAF!

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 22:32

moskaichamp schreef:
lekker positief dat weerbericht !

Kan er niks anders van maken.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 22:37

Gelukkig is het op woensdag het droogst! Go jij! Go jij!