) Woendag moeten we weer terug voor een volgende behandeling....Ik wil ook zo'n massagekussen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) Woendag moeten we weer terug voor een volgende behandeling....
[/quote]

Het weer is hier heeeeerlijk
's Avonds koelt het lekker af zodat je nog normaal kunt slapen en overdag is het lekker zonnig met een beetje wind. Het uitgebreide verhaal met foto's komt straks op mn weblog 
Ben benieuwd naar je vehraal!!
gelukkig veilige reis gehad
beterschap en sterkte. Als je ergens hulp mee nodig hebt ofzo moet je het maar zeggen.

Xeen schreef:Hmm het schiet niet op he Aniet ?beterschap en sterkte. Als je ergens hulp mee nodig hebt ofzo moet je het maar zeggen.
Anoes, dat komt wel een keer.
Je hebt er nu alvast weer een meer. Wat doe jij eigenlijk met die foto's niet veel toch ? 

en wel zeggen als je hulp nodig hebt
Hoe krijg je t nou weer voor elkaar om je kuitspier te scheuren?? ff rustig aandoen he
NuggT schreef:Whaha Xeen die foto.
Jij moet me nog steeds een x al die foto's sturen.
Oeee was gister wel even spannend op school, was een Ipod gejat uit iemands kluis en jaa hoor ze waren betrapt.
2 moslim meisjes, gelijk politie erbij en ze werden meegenomen voor verhoor.
Tsja wel stom hoor als ze vlak voor een bewakingscamera een Ipod uit iemands kluis jat.
dat is wel iets overdreven toch ?
dan moet je dus maar eens wat nieuws verzinnen

, kunnen zo meedoen aan pas de deux
) als je hem loslaat lopen direct onder het draadje doorgaat en ergens gaat staan grazen
Ik had nog zooooooooo tegen je gezegd dat je eerst een extra draadje uit het land moest gaan halen om er nog eventjes bij te spannen. Je had het verhaal van Kayleigh toch ook al gehoord, Spetter luisterd ook niet als ie los loopt en daar heeft Kayleigh vervolgens een half uur achteraan gelopen. Je was gewaarschuwd en je weet wat ze zeggen: Een gewaarschuwd mens telt voor twee....... maar niet Anoush........
moskaichamp schreef:lekker positief dat weerbericht !