stal Verboon in Schipluiden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Priszz

Re: stal Verboon in Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 21:03

Haha eigenlijk wel ja =) <3 *droomt al weg*

Hellaas gaat dat hem niet worden met m'n school ofcourse komt geld voor een boerderij niet uit een geldboompje :P

In maart/April zal ze natuurlijk gedekt worden, ben benieuwd! Vier kleine maandjes wachten waarna het lange wachten pas echt begind.. 11 maandjes :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 22:17

Ben benieuwd meid :)

K ga Dora maar niet laten dekken :) Vind het druk zat, heb school, werk, sociaal leven, Dora en ik ben lekker van alles aan het oefenen met Equador.. Ben blij als ik aan het eind van de dag m'n ogen nog open kan houden haha :)

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 22:55

Hoe gaat het met Equa boy ? =) Fotos ? :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 23:05

Equador gaat goed hoor :) We hebben van de week geoefend met hoofdstelletje in, en dan lopen (maar wel halster nog om zodat ik niet in z'n mond gelijk zit) en vandaag in de paddock voor elkaar gekregen dat ie door de enge waterplassen liep.. Was toch best een klus maar wie niet sterk is, moet slim zijn :) Dus dat ging wel goed, echt zo'n fijn paardje om mee bezig te zijn :) Verslaat m'n eigen Dora natuurlijk niet, die ging ook heel braaf met me mee door de plassen in 1x maar goed daar ben ik dan ook al 2 maanden mee bezig natuurlijk en Equador nog niet zo lang :) Maar word wel een erg gaaf paardje :D

Heb alleen geen zin om foto's up te loaden haha, druk weekend gehad :p

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 23:48

Leuk om te horen over Equa! Aaah, volgende keer wel heah!

Eefje peefje had vandaag springles met haar schimmelige vriendin =), ging erg goed zolang de ene voor ging en ze niet gingen crossen wie het eerst mog.. Haha, uiteindelijk had Eva bijna een meter gesprongen zonder enige moeite, alsof het normaal was elke dag even te gaan springen.. Eerst dacht ik die gaat er toch niet over heen, durft ze niet.. Nou en toen ging ze uitzichzelf toen de ander ging & een beetje showen.. Hahaha was wel weer lachen, alleen mijn moeder + camera gaat niet goed aangezien de springfoto's mislukt zijn.. :(

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 17:23

Wat een stilte hier :o

060606

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 12:38

Nou zal ik die stilte maar even opvullen dan :D Ik sta sinds een maand nu ook op stal Verboon in Schipluiden met mijn schimmel arabiertjes. Priszz ken ik wel.. de rest moet ik nog even uitzoeken wie wie is in dit topic!

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 12:39

Ik ben Olympia.. Als je gewoon een keertje savonds op stal bent en iemand met een roze hoofdstel ziet, thats me..En dan roep je gewoon, hee ben jij Olympia en dan reageer ik vanzelf als je het tegen de jusite hebt :))

Ben jij toevallig diegene die gisterzavond haar paard uit de molen haalde? Toen ik ook net met mijn paard stond?

060606

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 14:47

Ja dat was ik inderdaad haha ik zal de volgende keer zeker even hee ben jij Olympia roepen als ik een roze hoofdstel zie want het was gisteren ook best donker dus heb je niet zo heeel goed gezien :D

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 14:51

Dan weet je wie ik ben :')

maar toen stond mn paard in de molen zonder roze hoofdstel :+

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 16:21

Nou, ik ben Desteney haha. Ik verzorg Baïra, 3 paardje van links in de stal bij de kantine. Meestal ben ik daar ook wel te vinden. Als je me nodig hebt kan je me eventueel ook Desje noemen want daar luister ik ook naar haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 16:56

K ben Chelle, k heb heel lang op verboon gestaan en nu kom ik af en toe nog eens langsbuurten in 't topic :')

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 17:36

Hoii,

Via Brigitte/Olympia kwam ik erachter dat er een Verboon-topic op Bokt is, dus ik kom me ook maar even melden :) Ik sta sinds 22 september bij Verboon in de stal achterin bij de stapmolen en ik heb het echt enorm naar mijn zin!! Totaal geen spijt gehad van de overstap en ik heb zo'n vermoeden dat ik dus nog wel eventjes blijf hangen O:) Nu ga ik even profielen-spieken! :D

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 17:39

Ik lees trouwens al dat er een aantal AV-mensen hier zijn :D Leuk! Ik heb zelf ook jaren een AV gehad. Ben echt groot fan van het ras!

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 17:39

:wave:

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 17:42

:wave: :D

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 17:42

Misschien tot straks op stal?

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 17:43

Als je een beetje vroeg komt, want half 9 lig ik op de bank haha Althans... dat hoop ik dan :P Ga in ieder geval om plm. 6 uur heen

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 20:59

Haha, nog meer mensen =),

Yeaay, de stilte is doorbroken :o

Mij ken je dus al Zipporah =), Oeh AndreaB Kende ik nog niet via bokt.. Oeeh, :)

Welkom welkom oh machtige AV Fans! :o *Hier nog een fan* <3

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 21:03

AndreaB, gezellig nog een AV liefhebber haha.
Ik verzorg Baïra ook een AV, die staat in de stal bij de kantine, dus je staat naast me in stal, gezellig!
Zal je vast wel een keertje tegenkomen. :D

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 21:56

Heeyy,

Mijn AV-tje was er ook een van EZA. Ik heb Baïra nog als guppie gekend :P OOIT hoop ik weer een AV-tje te hebben! Dat geweldige karakter mis ik echt :+: Maar ik mag ook niet klagen over mn huidige paardje, want die heeft weer andere pluspunten :P haha

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 22:09

Vind je paardje in je profiel ook een leuk beestje hoor! Spontaan koppie, en werkt volgens mij graag voor je!

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 22:21

KICK IT =), haha een vriendinnetje van Eva =)

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 22:36

Ja, dat is het leuke van dit paard :) Is echt een enorme werker!! Bij mijn AV voelde ik die drijfveer ook wel, maar een stuk minder en die had er ook minder aanleg voor. Maar met mijn AV kon ik daarintegen weer alles en dit paard kan echt een enorme zeikerd zijn :x Daar word ik af en toe echt moe van xD hihi
Haar koppie vind ik dan weer wat minder, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik eigenlijk van lekker chique houd en zij een 'ietswat' lompe kop heeft :=

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-11 17:39

Zipporah schreef:
Nou zal ik die stilte maar even opvullen dan :D Ik sta sinds een maand nu ook op stal Verboon in Schipluiden met mijn schimmel arabiertjes. Priszz ken ik wel.. de rest moet ik nog even uitzoeken wie wie is in dit topic!

ik heb je geloof ik gezien