muiszje schreef:maarem,, ik ben weg!
bye!
... begin je al zenuwachtig te worden
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
muiszje schreef:maarem,, ik ben weg!
bye!

snap niet waar het over gaat 

Joki schreef:weet niet of diegene op bokt zit en hij mag niet gewaarschuwd worden anders heeft het geen kans van slagen
Blackje schreef:geen idee waar het hier over gaat.....
Blackje schreef:
wel lekker gereden
en leuk nieuws: mag een paard van een pensionklant lenen voor de carrousel. Zowel de lessen als de wedstrijden dus dat is erg leuk! Die grote schimmel die ook bij Lotte op TV was (voor de bekenden: Noerejev)! Mij benieuwen hoe dat zal gaan, maar heb er wel een goed gevoel bij!
Joki schreef:Maar ik ga zo slapen want moet morgen vroeg werken
hoe doe je trouwens zo'n appart icoontje? snap hem al!!
Mendi schreef:Blackje schreef:
wel lekker gereden
en leuk nieuws: mag een paard van een pensionklant lenen voor de carrousel. Zowel de lessen als de wedstrijden dus dat is erg leuk! Die grote schimmel die ook bij Lotte op TV was (voor de bekenden: Noerejev)! Mij benieuwen hoe dat zal gaan, maar heb er wel een goed gevoel bij!
Leuk Blackje! Hoe komt dat nou weer zo dan? Ik wist niet dat je fan van Lotte was
Schimmelig schreef:Hoe groot is dat bekkie van Veyton precies. Ikzelf heb net een watertrensje van RVS gekocht, alleen het past Mootje niet.
Ook heb ik nog wat andere bitjes op de website staan, hihi.
Misschien is zo'n danger bit wel iets;
http://www.sprenger.de/h_m/index.php?be ... 8&lang=deu

had haar al ge-pbt omdat ik graag nora een x wil laten nakijken!
!!!!
)Zietje schreef:Allemaal DUIMEN voor Patty, paard wordt om half 5 gekeurd!! Misschien dat een amstelveen/amsterdam-duimactie helpt!!!!
Schimmelig schreef:De stalhoudster was overgens loei enthousiast over het bewegen van Markies. Ze kwam helemaal speciaal naar mij toe om dat te vertellen
Morgen weer een lesje op Mootje, hihi. Daar heb ik heel deze week geen tijd voor gehad
,heb toch gezegt dat ie ongeloofelijk mooi kan lopen...als houd je niet van dit type paard...toch sta je te kwijlen als hij zich helemaal geeft