fallenangel3 schreef:Ik zou er niet aan moeten denken om op dit moment op Rox een springwedstrijd te moeten doen. Ik heb dan ook nog maar 1x op der gesprongen maar ja. Ik begrijp heel goed dat Mel niet op Rox wil, vorige keer ging het ook niet echt goed. En laten we eerlijk zijn, met wedstrijden willen we allemaal toch stiekem wel winnen
. Haha
.
Dunja vind ik persoonlijk geen lekker paard om mee te springen. Ik denk dat als ik me in zou schrijven voor een wedstrijd dat ik dan op Aglona, Bailey of Astor wil. Alhoewel ik geen flauw idee heb of Astor tijdens springwedstrijden maf gaat doen, maar daar komen we vast wel overheen.
Op die paarden zou ik me inschrijven omdat ik weet dat ik met hun lekker kan springen..
Maar Mel je kunt nu toch niet meer veranderen op welk paard je wilt? Ik hoop voor je dat je op Nick zit!
Tjaa..Dunja heb ik altijd al speciaal gevonden..(Gé ook trouwens..)
Maar Dunja..tjaa..misschien omdat me eerste les op haar was ofzo? Iig..het is gwoon een scheetje.. !
Aan de andere kant..ik zou dinsdag Rox nog kunnen neer zetten..
Maar toch..
Ik wil nu wel dat het goed gaat

Aangezien ik na die wedstrijd nog maar 1 keer met Rox heb gesprongen..Tevens heb ik toen wel geleerd al hoe ik haar moest rijden, aangezien ze het in hetbegin weer flikte, & later leerde ik d'r rijden want toen ging ze wel
. Ik begrijp heel goed dat Mel niet op Rox wil, vorige keer ging het ook niet echt goed. En laten we eerlijk zijn, met wedstrijden willen we allemaal toch stiekem wel winnen 
, en je zal zien dat je zou groeien, ik weet niet of jullie mij vorig vorig jaar met kerst hebben zien stuntelen met Lex, maar ik had ook niet gedacht dat ik uiteindelijk zo lekker met hem zou kunnen springen
.