Ik wacht eerst even meelen af, ben benieuwd wanneer ik die in levende lijfe zie.
Dan ga ik verder met mijn speurtocht naar onbekende. Anders sla ik zoveel flaters ! Maar ja
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Ik wacht eerst even meelen af, ben benieuwd wanneer ik die in levende lijfe zie.
Dan ga ik verder met mijn speurtocht naar onbekende. Anders sla ik zoveel flaters ! Maar ja
xan schreef:Ik vraag me steeds af wie wie is, maar ik waag het er niet meer op hoor !Ik wacht eerst even meelen af, ben benieuwd wanneer ik die in levende lijfe zie.
ATE schreef:Houden we maar een meeting bij mij dan, t.z.t hahaInderdaad!!! Klinkt geweldig * jaloers*jij kan ons toch niet missen bij veld?
ATE schreef:Hackie schreef:Kan daar werken op een paardenstal. (ong. 10 paso fino's ) maar dat is meer voor erbijMijn oom (die woont daar al een jaar) en mijn stiefvader gaan daar een bedrijf beginnen. Voor de rest moet ik nog even kijken wat ik daar ga doen, heb nog niet echt besloten
weet niet echt wie je bent maar lijkt me geweldig wat je gaat doen ene altijd bijna mooi weer heerlijk

iRiS_mIkEy schreef:xan schreef:Meer foto's zijn te zien op: xan.mijnalbum.nl
En als dat niet lukt, zoek dan op de zoekfunctie naar: Xandra
aaah wat leuk!
en je was 2de ook nog!
ik en laura waren ook 2de!
Hackie schreef:ATE schreef:Houden we maar een meeting bij mij dan, t.z.t hahaInderdaad!!! Klinkt geweldig * jaloers*jij kan ons toch niet missen bij veld?

weet je nog ! Gelukkig heb ik André om me te helpen ! xan schreef:[quote="ATE heb je zelf die foto verkleind??????
weet je nog ! Gelukkig heb ik André om me te helpen ![/quote]
je Hackie schreef:
ATE schreef:LIQUITA schreef:Inderdaad!!! Klinkt geweldig * jaloers*jij kan ons toch niet missen bij veld?
!!!! Of kan Veldt mij niet missen
. ATE schreef:Hackie schreef:
zien er leuk uit die paarden maar wel klein ras ben jij niet zo groot??????????
Hackie schreef:ATE schreef:Houden we maar een meeting bij mij dan, t.z.t hahaInderdaad!!! Klinkt geweldig * jaloers*jij kan ons toch niet missen bij veld?
xan schreef:[quote="ATE heb je zelf die foto verkleind??????
weet je nog ! Gelukkig heb ik André om me te helpen ![/quote]
!!! Hackie schreef:
ziet er idd wel leuk uit! LIQUITA schreef:xan schreef:[quote="ATE heb je zelf die foto verkleind??????
Hé, ATE ik benweet je nog ! Gelukkig heb ik André om me te helpen !
!!![/quote]
ATE schreef:als we met hele manege gaan krijgen we mischien wel kortig met de reis
!

LIQUITA schreef:xan schreef:Hé, ATE ik benweet je nog ! Gelukkig heb ik André om me te helpen !
enneh......wie nog meer![]()
!!!
Hackie schreef:ATE schreef:zien er leuk uit die paarden maar wel klein ras ben jij niet zo groot??????????
Rond de 1.70 valt wel mee
. LIQUITA schreef:Hackie schreef:zien er leuk uit die paarden maar wel klein ras ben jij niet zo groot??????????
Rond de 1.70 valt wel mee
.[/quote]
Hackie schreef:Weet ik, maar dat is mijn stokmaat
http://img.photobucket.com/albums/v640/ ... ire132.jpg
Dit is dat hengste daar, die is echt lief
.