manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Barbara_

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 16:41

Wauw supergave foto's Thirz! Volgens mij hebben jullie echt genoten!

@ Marieke: het is niet te hopen dat ze zomerexceem heeft zeg!

Mn beebje vandaag
Afbeelding

Knap kijken :D
Afbeelding

Je bent zo klein... dan geef ik maar een kusje op je hoofd!
Afbeelding

Bluhh gaan we al terug?
Afbeelding

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 22:01

Bianz, krijg steeds een berichtje dat je smsje niet aankomt...volgens mij heb je ook nog niks van me gehad, anders had je vast wel een keer gereageerd...toch? :o :+ |(
@ bar, k weet niet precies wat t is, veearts ook niet :( , kan van dat mugje komen, kan zomerexceem zijn, maar ook een soort schimmel....ga dr hoofd nu maar wassen met imaverol en dan hopen dat het snel weggaat...t ziet er echt niet uit...al die kale stukken....

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 21:22

Hoi, daar ben ik weer! Een toffe week gehad, over het algemeen heerlijk weer met zo nu en dan vooral 's avonds of 's nachts een bui. Veel gezien, gewandelt etc. Foto's volgen misschien nog wel, als ik ze van mijn vader de fotograaf heb (hij heeft veel foto's gemaakt). Gijs was weer door het dolle daarnet en ook Orson ben ik al snel een dikke knuffel gaan geven: kon toch niet gaan slapen zonder hem ook gezien te hebben :) Het nieuwe gras doet hem goed haha! Morgen voor het eerst weer er op en een paar rondjes stappen, woensdag krijgt hij speciaal beslag, dus hopelijk gaat het vanaf nu allemaal een beetje mee zitten en gaat hij weer beter lopen. Duimen jullie mee?
Hahaha en nee hoor Mariek, ik negeer je gewoon :) Ik kan het je nog sterker vertellen, mijn smsje naar jou kon ik ook niet verzenden! Terwijl het verder wel gewoon naar anderen ging, dus op de een of andere manier willen onze telefoons niet! Maar wel lief dat je aan me gedacht hebt hoor :) Vervelend van Jade! Raar ook dat de DA niet weet wat het is; heeft het wassen met Imaverol al wat geholpen?
Bar, leuke foto's van Dolce Vita! Weet niet of je nu al op mijn vraag had geantwoord, maar is ze nu al helemaal van jou? Ze is al wel in stijl met d'r Scapa halster :P
Cis, jij bent ondertussen ook alweer terug dus? Of heb ik het verkeerd gelezen zo snel?
Thirz alweer helemaal gewend thuis en in het werkritme? Bedankt voor de goede zorgen weer voor Orson!
Anne, hoe staat het met de stage en eindopdracht? Zit het er al (bijna) op?
Nel, fijn dat het rijden met Voice weer beter gaat! Heb je de reuma nu dan weer een beetje onder controle met de medicatie?
Nou, ik ga zo eens mijn bed opzoeken, heb zin om morgen weer op mijn ros te kruipen! Doeidoei!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 22:18

Miranda heeft t stalgeld van Dolce Vita nog tot 1 september betaald, dus we hebben besloten dat ze officieel tot 1 september van Miranda blijft. Wel heb ik haar een bedrag aan betaald als "garantie" dat ik haar echt koop en niet op 30 augustus ermee aan kom dat ik t toch niet doe. Miranda doet helemaal niets met Dolce Vita, dus ik mag dr nu al gewoon als mn eigen paardje zien.

Fijn dat je het zo leuk heb gehad Bianca! Ik zal duimen dat t speciale beslag helpt!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 22:02

Zo net heerlijk op buitenrit geweest!
Afbeelding

Denk dat dit toch wel mn favo setje is!
Afbeelding

Nieuwsgierige baby
Afbeelding

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 17:34

Leuke foto's Bar!

Bianz, leuke vakantie gehad dus!
Fijn hoor!
Met mij gaat het met ups en downs, nu met t mooie weer gaat t best wel, maar een half uur dressuren is vaak al genoeg.
Na t ringrijden moet ik altijd weer een hele dag bijkomen op bed.
Maar het is het waard, want ik vindt dat zo leuk om te doen!

Afgelopen zaterdag hadden we ringgereden bij pitteperk.
Ik op Voice en wilco op Annemoon.
We reden maar 23 beurten, maar daarvan had ik wel 12 ringen.
Het ging super goed, ik had nog een kamp gewonnen.
Dus was helemaal trots!
Alleen jammer dat je dan gejonast wordt want dat was heel eng. ;)

Weet iemand nou trouwens mij al te vertellen hoe ik filmpjes op bokt zet....

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 20:28

Heej Nel! Cool dat ringrijden zo goed ging :) Je kunt je filmpjes uploaden via http://www.youtube.nl of http://www.photobucket.com (wel eerst aanmelden geloof ik) Daarna werkt t hetzelfde als de foto's op bokt zetten.
Shaar vind het ook nooit erg om te poseren buiten he, Nous zou al lang weggelopen zijn denk ik als ik die zo neer zet :+
Fijn dat jouw vakantie ook zo gevuld was met lekker weer en leuke dingen doen Bianz, knap je lekker van op :j En nu weer fijn aan de slag met rijden met Orson; echt fijn dat het zo goed gaat!
Cis; heb jij al foto's van je avonturen?
Kims; wij kunnen elkaar ook nooit bellen met onze drukke agenda's he!! Anders moet je maar keertje op stal langskomen ;)
Anne; leef je nog?! Kan niet hoor, zo lang nie top bokt zijn!!

Ben nu weer volop aan het werk. Zit nu in de 10-dagen-achter-elkaar-werken-race ( :+ :') ) Heb nu net dag 4 gehad, dus moet nog ff! Vakantiegevoel is dan helaas gelijk weer over. Maarja, we werken gewoon weer naar de volgende vakantie toe, hihi! Hopen dat t dan ook net zulk lekker weer is als nu! Vandaag afscheid van de stagiaires gehad, ben nu op, dus ga lekker op tijd naar bed :z

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 21:33

ahh meiden, sorry dat ik steeds niet reageer maar ik heb het een beetje heel druk op het moment :S
Ik zal gauw een berichtje plaatsen, maar fijn om te lezen dat met jullie alles ok is!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-09 10:32

haha jahoor Thirz ik leef nog :P Nouja.. Beetje moe! Gister hier in Den Haag ff terrasje gepakt en even de stad in geweest. Daarna echt t grote gaarheid gevoel, maar nu gaat t weer wat beter :) Hopen dat t zo blijft, aangezien ik tot 5 uur naar school moet :Y)
Pffft wel pittig zo'n marathon werken! Wel al wat meer gewend? Gelukkig heb je een hoop super foto's om t vakantiegevoel weer mee terug te krijgen! :D K kom snel een keer kijken hoor! En dan wil ik alle verhalen en foto's horen en zien :):) Lijkt me echt wel een gaaf land! Moet ook echt weer ff bijbabbelen :) Al een datum in gedachten? Houd ik die meteen ff vrij :P LKunnen we dan meteen de Reelaer film bekijken :D
En Bar je hebt een lieve pony baby! Braaf mee wandelen :) Vind haar ook echt wel een lieve uitstraling hebben :j fijn dat je er nu alles al mee kan doen enzo! Shaar nog nie jaloers aan t worden?
Ringrijden is al nie mn ding, maar dat jonassen lijkt me hélemaal niets! Heb je daar een filmpje van? Of andere leuke filmpjes? *is nieuwsgierig* Wel balen dat je daarvan dan een hele dag bij moet komen.. Maarja, als je het nog kan en je maakt voor jezelf die keuze :) Als je alle vermoeiende/pijnlijke leuke dingen moet laten is t ook zo wat hè.
En Bianz ook al weer een poosje terug van vakantie :) Beestjes weer blij, baasje weer blij :D Hoe is t met Orson? Hoe ging t stappen? En ik duim mee hoor Bianz!
Hoe is t met Jade der plekken eig Mariek? Al iets gevonden wat helpt? Wel gek..

Zo ga ik nu snel ff meehelpen met broodjes bakken enzo! :wave: En ik zal nu sneller weer wat van me laten horen hoor Thirz ;) hihi

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 21:33

Jeeej, Anne is weer back :):) Kijk maar wanneer je langs wilt komen; kan voor jou beter in weekend denk ik he? Kan volgende week zaterdagmiddag of zondagmiddag wel ergens, jij ook?
En helaas helaas; mn reelaer-film loopt vast :\ Stom!! Jo ging het nog ff uitzoeken, dus duurt nog wel even. Maar als troost heb ik wel "wie is het haasje, deel 2" Ook goed?!
Vanmorgen op buitenrit kwam ik oude eigenaresse van Nous tegen, was wel grappig. Ze vond het erg leuk Nous weer eens te zien en je kreeg de groetjes van dr Kims ;)
Kids liggen op bed, ga nu nog ff buiten een blaadje lezen, kan ik ff afkoelen, tis binnen zo warm!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 22:51

Hoi,
Zo thirz, net terug van vakantie en dan alweer gelijk zo lang/hard aan t werk...
Lekker weer voor een buitenrit, ik ging gisteravond nog op buitenrit, ze zweette al toen ik net weg was.
Dus toen ik terug kwam droop het zweet van dr af, heb haar lekker onder de douche gezet en daarna lekker op de wei gezet.
Toen ging ze natuurlijk lekker rollen en had ik een grijs/bruine fjord....

Vandaag heb ik ze vrij gegeven, vondt het veel te warm, morgen maar een rustig buitenritje doen.

Oke ik ga even filmpje proberen, hopelijk doet ie het...

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 22:56

Nee doet het niet, het staat op youtube, maar als ik het op bokt wil zetten dan zegt ie error.....
Dus ik snap er niks van.....

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-09 19:27

Gister was t echt té warm! Ik smolt gewoon weg op school.. Gelukkig was t vandaag beter te doen :D iig in Brabant dan, weet niet hoe t hier was.
Jaaaa :):) Wie is t haasje 2 :):) Is ook een goeie vervanger hoor ;) En volgende week in t weekend is prima :j Zaterdag is mn lesweek en ik wil toch ff paardhobbelen dan. Is daar dan al weer 4 weken gelee :P daarna zou evt kunnen. Maar zondagmiddag is ook prima :) Zeg maar wat jou t beste uit komt.

Raar dat t filmpje t nie doet? jammer, ben wel benieuwd nu!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 10:14

Vreemd Nel, misschien kan je het op je hyves uploaden en ons dan de link geven?
Anne; zullen we zondagmiddag dan afspreken? Ga ik 's ochtends naar Nous en hebben we de hele middag :j

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-09 19:48

Jups is prima! :j Bespreken nog wel ff de tijd! En je hoeft ook nie te haasten bij Nous, heb zelf les van 11 tot 12 natuurlijk. Dan nog ff eten, douchen.. Hebben t nog wel even over een tijd :)

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 15:49

Zo, Bianz en ik hebben vanmiddag onszelf overtroffen toen we een heerlijke verfrissende duik in de zee namen, was kouder dan we dachten :') Maar wel ff lekker afgekoeld! Daarna nog lekker van de zon genoten, al ben ik nu best wel een kreeftje, jij ook Bianz? :+
Nou Anne; ik zie je zondag wel verschijnen, ik wacht gewoon op je met de fanta die koud staat ;)

Verder met iedereen alles ok? Iedereen heeft een beetje last van bokt-ontwijkend gedrag :P

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 16:49

Hahaha ja we waren echt heeeel stoer hoor, om gewoon helemaal door te gaan. Was uiteindelijk wel lekker! En ja, ik ben ook een beetje een kreeftje, van de variant bruinrood :D Zal je ook zien, één keer eens niet goed smeren en we zijn meteen de sjaak ;)

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 14:14

annemijn;
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
ze staan ook op de paardoes hyves :):)

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-09 18:50

Thanks Michelle, Kristy had me al gekrabbeld :) Zal ze opslaan en aan Marcelle laten zien! :D Ze zijn stoer!

Pffft en wat is t ontzettend veels te warm! K smelt bijna.. Hihi en wel heeeel stoer hoor Bianz en Thirz! Hoorde voorbij komen dat de zee nog maar 16 graden was nl :P
En ik had me zondag zo goed in gesmeerd dat ik nie eens verkleurd ben.. Er wordt steeds voor de zonkracht gewaarschuwd, dus dacht: doe eens gek, factor 20 :+ Was ook een beetje bewolkt toen, dat zal t zijn. Van t weekend hopenlijk een betere poging tot bijkleuren 8-) Jullie nu druk aan de aftersun om t niet te laten vervellen en niet te laten branden?
Jeej koude sinas! :):) Daar is t wel weer voor! Dan zie je me wel verschijnen rond half 3/ 3 uur denk. Goed? (ja toch ff een soort richtlijn, weet je ook waar je aan toe bent) Heb er zin in!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 19:02

Leuk die springfoto's :)
Kims komt ook zondag Anne, dus jullie kunnen vast wel carpolen samen!
Open net mn hyves, dacht echt; wat is dit?! >;) Maar was gewoon nieuw design en indeling :+

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-09 21:13

haha ja ik moest ook ff wennen aan t hyves.. Nog steeds eigenlijk :Y) Knopjes kwijt enzo.
Ow leuk! Gezellie! Eens contacten met Kims dan :)
Ja kristy had die foto's gemaakt van Marcelle een poos gelee. Ze zei dat ze leuk waren, dus toen waren we erg benieuwd! En ze zijn ook erg leuk *D

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 21:00

hey dames :wave: ben ik ook weer eens moet niet gekker worden :')
Ik heb wel iedere keer braaf bijgelezen hoor! Ik ben gewoon op de hoogte van jullie haha.

Oei Thirz en Bianz in de zee, ik doe het jullie niet na hoor! Ik ben daarnet nog even met Febe en Nick naar het strand geweest maar ik vond het water veeeel te koud, brrr. Febe ook, die hield gewoon haar beentjes in de lucht haha! Wel veel kwallen! Hadden jullie daar geen last van?

Nou Anne, ik heb de foto bekeken hoor! :+ Leukleukleuk! *D

Is hyves nu leuker geworden of niet? Ik vond er namelijk niet veel aan := haha, ik snapte het nut ook niet erg geloof ik. Kan iemand mij vertellen wat er nu zo leuk aan is? (haha voel me nu net zo'n oma...).

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-09 21:21

Heel goed Kims :P
Moeten ook nog een keer een momentje prikken voor de foto's van Febe! Of had je al een leuke foto? Hihi, Febe was stiekem gewoon bang voor die kwallen (en blauwe tenen waarschijnlijk :+)
En hyves is nog t zelfde, alleen andere layout. Verder zelfde principe, dus denk dat je t nut nog nie zo ziet :Y) Ik gebruik t gewoon als soort van mail naar vriendinnen van school voor kleine berichtjes. Zo nu en dan. En verder is t makkelijk om foto's uit te wisselen. Als t klasgenootje ze op der hyves zet dan toch :Y) Of berichtjes naar mensen waar ik t email adres nie van heb, maar wel de hyves :)
Ik duik mn bedje in! Gister beetje laat geworden. (later dan gepland iig) The Da Vinci Code gekeken :) Wel mooie film! Dus misschien dat ik me toch nog eens aan t boek waag Mariek ;) Even lenen in de bieb.

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 09:10

Hyves is het soort wat bokt voor ons is :+ Kleine berichtjes plaatsen om contact te houden, is wel super makkelijk hoor :j (dus ik vind dat je er ook aan moet!!)
En volgende keer een meeting met Febe erbij he, kan ik dr ook weer eens zien ;)
Heb je je boek van je verjaardagskado ook al uit Anne? Was die beetje leuk?

Ik ga weer eens aan t werk, chau!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-09 19:43

Nee die heb ik nog nie uit. Wel weer druk aan t lezen, maar meer in boeken die mee kunnen (lees: mee mogen van mn schouders :Y) ) En in t weekend ben ik dan eigenwijs en lees dan eerst zo'n boekje uit.. Máár hij roept wel heel hard vanaf mn bureau, dus denk niet dat hij nog lang ongelezen blijft :P

Zat trouwens t boekje over geluk van mn verjaardag nog eens te bekijken. Staan echt best ware/ mooie nadenk spreuken in:
"Er is slechts één weg naar geluk, en dat is op te houden met je zorgen maken over dingen waar je geen invloed op hebt"
Toch eens vaker inbladeren dat boekje :)