@ Marieke: het is niet te hopen dat ze zomerexceem heeft zeg!
Mn beebje vandaag

Knap kijken

Je bent zo klein... dan geef ik maar een kusje op je hoofd!

Bluhh gaan we al terug?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

, kan van dat mugje komen, kan zomerexceem zijn, maar ook een soort schimmel....ga dr hoofd nu maar wassen met imaverol en dan hopen dat het snel weggaat...t ziet er echt niet uit...al die kale stukken....
Het nieuwe gras doet hem goed haha! Morgen voor het eerst weer er op en een paar rondjes stappen, woensdag krijgt hij speciaal beslag, dus hopelijk gaat het vanaf nu allemaal een beetje mee zitten en gaat hij weer beter lopen. Duimen jullie mee?
Ik kan het je nog sterker vertellen, mijn smsje naar jou kon ik ook niet verzenden! Terwijl het verder wel gewoon naar anderen ging, dus op de een of andere manier willen onze telefoons niet! Maar wel lief dat je aan me gedacht hebt hoor
Vervelend van Jade! Raar ook dat de DA niet weet wat het is; heeft het wassen met Imaverol al wat geholpen?

Je kunt je filmpjes uploaden via http://www.youtube.nl of http://www.photobucket.com (wel eerst aanmelden geloof ik) Daarna werkt t hetzelfde als de foto's op bokt zetten.
En nu weer fijn aan de slag met rijden met Orson; echt fijn dat het zo goed gaat!
) Heb nu net dag 4 gehad, dus moet nog ff! Vakantiegevoel is dan helaas gelijk weer over. Maarja, we werken gewoon weer naar de volgende vakantie toe, hihi! Hopen dat t dan ook net zulk lekker weer is als nu! Vandaag afscheid van de stagiaires gehad, ben nu op, dus ga lekker op tijd naar bed
Nouja.. Beetje moe! Gister hier in Den Haag ff terrasje gepakt en even de stad in geweest. Daarna echt t grote gaarheid gevoel, maar nu gaat t weer wat beter
Hopen dat t zo blijft, aangezien ik tot 5 uur naar school moet
K kom snel een keer kijken hoor! En dan wil ik alle verhalen en foto's horen en zien
Lijkt me echt wel een gaaf land! Moet ook echt weer ff bijbabbelen
Al een datum in gedachten? Houd ik die meteen ff vrij
LKunnen we dan meteen de Reelaer film bekijken
Vind haar ook echt wel een lieve uitstraling hebben
fijn dat je er nu alles al mee kan doen enzo! Shaar nog nie jaloers aan t worden?
Als je alle vermoeiende/pijnlijke leuke dingen moet laten is t ook zo wat hè.
Beestjes weer blij, baasje weer blij
Hoe is t met Orson? Hoe ging t stappen? En ik duim mee hoor Bianz!
En ik zal nu sneller weer wat van me laten horen hoor Thirz
hihi
Kijk maar wanneer je langs wilt komen; kan voor jou beter in weekend denk ik he? Kan volgende week zaterdagmiddag of zondagmiddag wel ergens, jij ook?
Stom!! Jo ging het nog ff uitzoeken, dus duurt nog wel even. Maar als troost heb ik wel "wie is het haasje, deel 2" Ook goed?!
iig in Brabant dan, weet niet hoe t hier was.
Wie is t haasje 2
Is ook een goeie vervanger hoor
En volgende week in t weekend is prima
Zaterdag is mn lesweek en ik wil toch ff paardhobbelen dan. Is daar dan al weer 4 weken gelee
daarna zou evt kunnen. Maar zondagmiddag is ook prima
Zeg maar wat jou t beste uit komt.
Bespreken nog wel ff de tijd! En je hoeft ook nie te haasten bij Nous, heb zelf les van 11 tot 12 natuurlijk. Dan nog ff eten, douchen.. Hebben t nog wel even over een tijd
Maar wel ff lekker afgekoeld! Daarna nog lekker van de zon genoten, al ben ik nu best wel een kreeftje, jij ook Bianz?
Zal je ook zien, één keer eens niet goed smeren en we zijn meteen de sjaak
Zal ze opslaan en aan Marcelle laten zien!
Ze zijn stoer!
Was ook een beetje bewolkt toen, dat zal t zijn. Van t weekend hopenlijk een betere poging tot bijkleuren
Jullie nu druk aan de aftersun om t niet te laten vervellen en niet te laten branden?
Daar is t wel weer voor! Dan zie je me wel verschijnen rond half 3/ 3 uur denk. Goed? (ja toch ff een soort richtlijn, weet je ook waar je aan toe bent) Heb er zin in!
ben ik ook weer eens moet niet gekker worden
Leukleukleuk!
haha, ik snapte het nut ook niet erg geloof ik. Kan iemand mij vertellen wat er nu zo leuk aan is? (haha voel me nu net zo'n oma...). 
)
Ik gebruik t gewoon als soort van mail naar vriendinnen van school voor kleine berichtjes. Zo nu en dan. En verder is t makkelijk om foto's uit te wisselen. Als t klasgenootje ze op der hyves zet dan toch
Of berichtjes naar mensen waar ik t email adres nie van heb, maar wel de hyves
Wel mooie film! Dus misschien dat ik me toch nog eens aan t boek waag Mariek
Even lenen in de bieb.
Kleine berichtjes plaatsen om contact te houden, is wel super makkelijk hoor
(dus ik vind dat je er ook aan moet!!)
) En in t weekend ben ik dan eigenwijs en lees dan eerst zo'n boekje uit.. Máár hij roept wel heel hard vanaf mn bureau, dus denk niet dat hij nog lang ongelezen blijft