Ik ga de eerste week, dus het is al bijna tijd voor mij
donderdag klaar met examens dus ben ik lekker vrij! Heb er al heel veel zij in! Wij gaan met ze 5e, ik met 2 vriendinnen waar we altijd mee gaan en dan gaan er ook nog 2 van vorig jaar met ons mee, meer mensen die in week 1 gaan?Dit jaar ook voor het eerst zonder eigen paard ol JT, haha! Pony is helaas de hele winter, en nog steeds, ziek geweest en is niet in staat mee te gaan helaas
en ons nieuwe paard heeft er geen conditie voor en ben toch bang dat de kans op een blessure wat groot word omdat hij niet gewent is zoveel te rijden op een dag!Maarja die paarden daar zijn natuurlijk ook geweldig, heb er zin in!
die dagtocht, hoe werkt dat?
Ik kan echt niet langer wachten!! Ik ga met 2 vriendinnen 21 t/m 27 augustus, dus moet nog wel ff wachten, 87 dagen om precies te zijn... Ik ben vorig jaar ook geweest en vond t echt super! Ik had nog een vraagje, aangezien ik in een van de laatste weken ga, zijn de paarden dan niet al helemaal moe van zoveel weken kamp?? Voor de mensen die willen, er is een groep op whatsapp voor de week waarin ik ga en eentje voor reelaer 2016 met mensen van alle weken door elkaar! Kan niet wachten
Was die duur of niet?
Je kunt hier eindeloos rijden...