Vandaag heerlijk over de baan gereden zonder dat ik eerst in de bak had gereden en het ging heerlijk. Tence staat ook zonder deken nu,hij was vanmiddag erg nat onder een o grams deken dus ik heb hem maar afgelaten.
nikkielvis
Geplaatst: 22-03-11 08:07
Goeiemorgen
De crosstraining was erg leuk en leerzaam... Elvis en ik hebben lekker huiswerk mee gekregen. Hij was erg braaf en ook weer stout. Hij heeft alles gedaan alleen wilde niet over de boom stammen heen... Maar dat ligt meer aan mij ben ik bang... Iets om aan te werken dus al doet de kleine draak het thuis wel...
Splinter
Geplaatst: 22-03-11 08:55
gaaf marlon, dat je een crosstraining gedaan hebt! foto's!!
@ tav: Lief der deken is ook af sinds zondag helemaal, daarvoor al overdag, heerlijk he!
Goedemorgen... Fijn al die paarden weer zonder deken Marlon lekker aan het crossen geweest, Marion lekker op de baan gereden. En nu is het ook nog lente geworden
Ik zag je gister gaan Marion!! Leuk dat je crosstraining geslaagd was, Marlon! Heb je nog leuke foto's?? Lindsey een leuke vakantie gehad??
De lente is inderdaad eindelijk begonnen! Werd weer eens tijd! Had het helemaal gehad met het slechte weer, maar geloof meerdere met mij! Gister heeft Xantha een lekker relaxe dagje gehad! Vanavond moet ze weer aan de bak
Verder niet veel nieuwtjes hier...ben druk aan het zoeken naar vacatures en brieven schrijven!
Morgen allemaal! Wat een heerlijk weertje inderdaad! Vanavond naar stal en dan gooi ik Noah zijn deken ook lekker af. Marlon ik ben ook benieuwd naar actie foto's!! Zojuist een foto gemaakt in het ziekenhuis, zag er nog niet best uit. Bot steekt nog steeds een stuk uit. De dokter belt straks, hopen dat vrijdag de operatie doorgaat .
Geen idee Cer, moet wachten op de reactie van de chirurg. Ik ben er rond 7 uur/ half 8 want Matthijs brengt mij na zijn werk. Hoe was je wintersport?? Ik zag de foto's op facebook!
levensgevaarlijk, wintersport Lijkt me wel een vies idee, dat het bot echt uitsteekt. Niet echt een mooie breuk dus. Balen, heel veel beterschap!
_Noah
Geplaatst: 22-03-11 18:10
Het steekt niet uit mijn huid hoor, maar zit niet recht op elkaar, waardoor ik straks problemen krijg met bewegen. Ik snap echt niet waarom ze het niet gewoon gelijk recht gezet hebben
cykie
Geplaatst: 23-03-11 11:26
Goedemorgen!
En Ilvy weet je al of je vrijdag geopereerd kan worden? Hoop het wel voor je. Des te eerder ben je er weer vanaf natuurlijk.
Gisteravond voor het eerst in jaren weer een keertje gesprongen. Je kon wel zien dat Fa het leuk vond. Hij wilde wel graag over de hindernis heen alleen ging het 1 keertje niet helemaal goed en bleef ie met z'n achterbeen haken in de hindernis. Met als gevolg dat hij nu een wond heeft op z,n achterbeen. Het is gelukkig niet zo'n diepe wond. Vanavond maar even kijken hoe hij loopt. Hij schijnt namelijk met z'n andere been vrij hard op de hindernis terecht te zijn gekomen. Ik werd daarna natuurlijk ook onzeker waardoor hij een paar keer de hindernis weigerde. Later toen we zagen dat ie een wond had, wisten we waarom hij waarschijnlijk niet meer over de hindernis heen wilde. Arm paard.
Leuk weer zo voor de eerste keer springen. Maar we gaan het zeker vaker doen. Het is natuurlijk gewoon een kwestie van doen. Dan krijgen we er allebei weer wat meer vertrouwen in. Hetzelfde als met buitenrijden eigenlijk.
Echt kl*te nieuws Ilv!!!! Hopelijk krijg je vrijdag iets te horen waar je wat aan hebt, dat je in ieder geval wat meer zekerheid hebt over wat er nu allemaal gaat gebeuren! Succes en sterkte!!
Balen Cynthia! Wel leuk dat je het weer eens geprobeerd hebt! Nu doorzetten en dan komt het helemaal goed
taverno
Geplaatst: 23-03-11 22:11
karleylover schreef:
Bijpassende smilie Tav, zeker een foutje
Oooooh ja,ik schaam me diep. Ilvy,ik bedoelde deze natuurlijk
Het was knap druk op stal zeg maar wel heerlijk vertoeven daar.
*schaamt zich diep* had overheen gelezen van Fa. Wel balen zeg....Liep hij vandaag wel goed? Hoop dat het met een sisser afloopt en dat je gewoon weer lekker mee kan doen.
@Nicam. Maakt niet uit hoor. Je kunt niet altijd overal op reageren. Lukt mij ook niet....
Het valt gelukkig allemaal mee. De wond was al redelijk genezen en hij liep goed. Heeft dus ook geen last van zn andere been. Ik maakte me een beetje zorgen omdat degene die naast de hindernis stond erg schrok hoe Fa terecht kwam. Ik zag het zelf natuurlijk niet. Fa kan gelukkig tegen een stootje. Dat scheelt weer.