Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kirsten_S schreef:jaa dat snap ik! Maar als mélissa kwa dagen beter past in jou schema dan moet je dat zeggen, dat vind ik niet erg. Het zou in het begin natuurlijk wel effe wennen zijn en ben ik ook heel voorzichtig enzo, is toch iemand anders paardje, maar als het eenmaal wat gewend is en ik ken haar een beetje dan zou ik het beter kunnen handelen. Ben zeker niet bang om een paard aan te pakken maar inn het begin is het wat aftasten.
Astor schreef:Kirsten jij staat op nummer 1 meis, Dat vind ik in ieder geval,. Want ik heb Ayla al!
En jij hebt ouders die je willen brengen! En ik heb na me stage pas de tijd en mijn rijbewijs.
Ik zou in principe elke dag kunnen maar als het helemaal goed komt met Ayla dan wordt dan moeilijk.
Omdat ik dan hopelijk Ayla 2 keer in de week ga doen en dan zou ik ook nog Gina erbij hebben!
Maar goed we will see! Als ik een keertje wat met Gina moet doen mag je het gerust vragen!
gina2003 schreef:Ik denk dat je wel geschikt zou zijn hoor kirst!
We kennen elkaar natuurlijk nog niet in real life, maar denk dat het wel zal klikken, en als je een keertje 1 keer in de week kan, vind ik ook helemaal geen probleem hoor!
Ik wil gewoon iemand die gek is op mijn paardje en haar lekker de aandacht geeft, niet allen komt ffies snel poetsen, zadel erop, rijden ffies snel uitstappen en weer op stal gooit, maar ook lekker gaat knuffelen, en na het rijden lekker een stukje buiten gaat wandelen of lekker naar het bos gaat, ffies lekker ontspannen, en het liefst 2 á 3 keer per week, maar al shet een keer niet uitkomt, vind ik het ook geen probleem, maar ik verwacht wel dat het in overleg kan allemaal, mocht ik een keertje ziek zijn, of echt niet kunnen of zo, dat ik dan wel op iemand terug kan vallen.
Maar in principe gaan ze elke dag naar buiten, of in de molen (dat kan alleen vanwege die blessure niet), dus ze komt er in ieder geval uit. Dus dat zou niet eens zo erg zijn, als ze eens een keertje extra vrij is of zo.
. Ik ben er ook weerrr
.
.
.
geef maar aan wanneer je tijd heb...
IloveJanieee
.