MiltonB schreef:LIQUITA schreef:Jo heeft net wel sneeuwballen naar me gegooid lekker verfrissendHahaha...zeg dat wel.
lees dat ate werdt opgejaagt ga morgen ff kijken maar ate red zig wel hoor die laat zich niet gek maken
LIQUITA schreef:MiltonB schreef:gaan we ook eens doen hahahaha...Ik heb wel eens kameel gereden in Tunesië maar niet hard geraced zeker
LIQUITA schreef:MiltonB schreef:gaan we ook eens doen hahahaha...Ik heb wel eens kameel gereden in Tunesië Ja ik ook en drommedaris en ik dacht dat het een kameel was, kwam alleen niet tussen de bulten te zitten
ATE schreef:ik ben nog ff tv aan het kijken zie julie laterssssssssslekker dan is ze eindelijk bij zegt ze dat we niet zo moeten l*llen gaat ze weer
ATE schreef:ik ben nog ff tv aan het kijken zie julie latersssssssssNou gezellig hoor!!!Dat was kort maar krachtig, hihihi.
MiltonB schreef:ATE schreef:ik ben nog ff tv aan het kijken zie julie laterssssssssslekker dan is ze eindelijk bij zegt ze dat we niet zo moeten l*llen gaat ze weerNou idd, dat bedoel ik
Lief dat Nick gisteren de koelkast kwam brengen, hij kwam tijdens het toetje, aardbeien met slagroom wil die alleen maar de slagroom.
MiltonB schreef:Lief dat Nick gisteren de koelkast kwam brengen, hij kwam tijdens het toetje, aardbeien met slagroom wil die alleen maar de slagroom. Aarbeien zijn vast te gezond, hahahaha.