Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Het is echt raar, die zoon van de eigenaren zou ze 's ochtends voeren maar het lijkt wel alsof ze uitgehongerd zijn als ik om 5 uur kom!
vind wel jammer dat ik nu niet meer met jullie rijd maar ik vond die kleine kinderen echt irritand worden
en het was ook echt druk!

gelukkig komt fran me op locatie lesgeven
daar ben ik echt blij mee. en waarschijnlijk wordt ze verhuist in de herfstvakantie. 

Een half jaar geleden had je me er niet op gekregen! Ik zei na die ene keer echt van ik ga nooit meer op callista rijden, is geen paard voor mij.. wou zelfs niet uitstappen
Dus tja, ik wou nu eigenlijk ook niet, maar annet had me toch zo ver gekregen, en als he tniet ging dan mocht ik ruilen, maar alleen dan
dus geprobeerd, toch wel spannend in het begin, ze was heel braaf en rustig dus had er op een gegeven moment wel vertrouwen in, ik zei eerst dat ik al helemaal niet ging springen, want callis springt soms echt als een hert en dan na de hindernis de andere kant op (he tessa?
) maar omdat ze de hele les zo braaf was heb ik het toch maar gedaan. En ze deed het super goed
Dus ben toch maar blij dat ik er op ben gegaan want nu denk ik tenminste niet meer: als ik maar niet op callista zit
want vind er nu wel lief
BEn trots op callista dat ze zo braaf was, nu ben ik tenminste over mijn (angst is ook wel weer een heel groot woord, maar jullie snappen hem wel
) heen 

ging best wel goed, we gingen erg veel overgangen rijden en nog even wijken. maar wijken ging op de linkerhand niet echt makkelijk met marcus 

) dan hoef ik de volgende keer nog maar 1x de F8 

d0nnaa_dan schreef:Dat vroegen wij ook ons ook af alleen dan met Smookey en Zorro!Is het nog steeds mogelijk om een uurtje de binnenbak te huren? En daar met een paard van buiten een uurtje te oefenen?