Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Pebbs schreef:who the F*** is jonna????

Elja schreef:Paardrijden ging zooooooo goed
Maurice heeft me les gegeven hahaha
ik moest op mn houding letten en alles
Bandit liep er prachtig bij
Zelfs zn achterbenen sloften niet mee
Nekkie rond, lekker tempo
Ben gek op dat beest
Maurice ging ik ook nog op
Hij kreeg Bandit rond hahaha
Ze hebben veel figuren gereden, het zag er zo lief uit.
Bandit deed zn best voor em

Jullie komen er zker weten

Elja schreef:hij leek wel een dressuurpaard,
maar dan met een borsttuig om

Elja schreef:ik heb mn schat gevonden jeej
?
Dj69 schreef:Kirsten Victor?? Denk ik

Kirsten_S schreef:Elja schreef:ik heb mn schat gevonden jeej
Oeeeeeh, wat heb je nog meer gevonden?
G1ovanna schreef:hey kirsten.
je bedoeld een studiefinanciering?
maar die krijg je niet als het een particuliere opleiding is. je krijgt dan geen OV kaart niets....
Kirsten_S schreef:G1ovanna schreef:hey kirsten.
maar die krijg je niet als het een particuliere opleiding is. je krijgt dan geen OV kaart niets....
Weet niet of het particuliere opleiding is![]()
Lijkt me niet handig dan als je niks krijgt
Ik weet nog wel een hele tijd geleden met Laura, Resy en Michelle! Omg, Laura en Michelle hadden zelfs toen een beetje ruzie omdat ze allebei op Inca wilde! Ghihih, was echt zo leuk toen! Maar ik heb ook super vaak cursusweken met Melissa samen gedaan, toch melis!?
Sterkte....
Eerst gewerkt, toen met Dewie naar de dokter voor een prikkie.. Die hond is echt zo geweldig
Ze vind echt niks erg, ging gewoon op der dooie gemakkie op de weegschaal zitten ( me andere hond moet er niet in de buurt komen
) En bij de dokter ook.. Ze wilde zelfs al op de tafel springen.. Prikkie erin, een klein beetje bewoog ze maar ze bleef braaafff!
). Oortjes geknipt, beentjes gedaan, staart bijgewerkt! Helemaal toppie zag ie er weer uit!

G1ovanna schreef:hey kirsten.