moet aardig wat leren
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

moet aardig wat leren

Citaat:ff een lijst voor wie wel het nieuwe topic zou willen maken:
- Tessa
- Kelsey

Dus dan zal je het horen
.. Krijg je misschien een hondje?!
ik ga nu
doei

Shetjjee__x schreef:Citaat:ff een lijst voor wie wel het nieuwe topic zou willen maken:
- Tessa
- Kelsey

)
Lisa en Pauline schreef:Lisa: Met Jippie ook!
Hij heeft een schoenen doos ontdekt en daar ligt ie nu altijd in!
Die doos staat nu onder de kast bij de tv.
Pauline: Waar denk je aan bij de woorden poes en doos
Lisa:![]()
Doordenker!
geef mij dit keer maar geen qoutes want dat krijg ik nooit optijd af

Karin_88 schreef:Citaat:0-50 Roosmarijn?
51-100 Tessa
101-150 Mandy![]()
151-200 Kelsey
201-250 Lisa?
251-300
301-350
351-400 Karin
401-450
451-500 Suzanne!
Ik ga ff snel eten want over een kwartier moet ik weg
mAnDyXX schreef:ik weet ook niet of ik het optijd afkrijg hoor an! Maar ik ga nu ook doeii weltrusten iedereen.
An heb je trouwens nog foto's genomen?
echt wijs dan kan ik namelijk een beetje geld verdienen om weer spullentjes van te kopen
_Roosmarijn_ schreef:Het schiet niet op met een hondenras kiezen. Schapendoes valt nu ook weer af, me moeder vindt ze toch te groot en te harig. Ik vind een kooiker ook wel grappig. Ik heb ook even op de site van Monique gekeken, vond er 2 wel leuk maar beiden hebben ze wel een punt dat ze eigenlijk afvallen, helaas..
En de friese stabij of friese krulhaar vind ik ook erug leuk maar kreeg niet echt positief commentaar toen ik ze liet zien. *zucht*
Ik heb gewoon een te kieskeurige familie!
_Anneke_ schreef:echt chill trouwens, ze hebben hard hulp nodig bij de spar bij ons in het dorp en ze vroegen of ik wilde werkenecht wijs dan kan ik namelijk een beetje geld verdienen om weer spullentjes van te kopen
![]()
SuusKiiss schreef:0-50 Roosmarijn?
51-100 Tessa
101-150 Mandy![]()
151-200 Kelsey
201-250 Lisa?
251-300 Jolanda![]()
301-350
351-400 Karin
401-450
451-500 Suzanne!
josewoos schreef:_Anneke_ schreef:echt chill trouwens, ze hebben hard hulp nodig bij de spar bij ons in het dorp en ze vroegen of ik wilde werkenecht wijs dan kan ik namelijk een beetje geld verdienen om weer spullentjes van te kopen
![]()
heb je daar nog wel tijd voor dan?
josewoos schreef:super hoor An!! Ga je dan ook zo'n setjes freak worden of hebben jullie 'western ruiters' geen last van de setjes koorts
alleen de westernsetjes zijn iets duurder .. denk maar eens aan die westernpads