Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

meelen schreef:Dus nu moet je ook helemaal om de stapmolen heen lopen?
MAAR ALS ATE ZICH GOED VOELT MAAKT HET MIJ NIET UIT 
meelen schreef:Whahahaha, ik had die met die kerstboom nog niet gezien.winnitou schreef:Ik heb het filmpje nu gezien. Leuk!
Er waren er 3 , whahaha

.
.
en tot morgen!!! 

meelen schreef:Hoi Petra.
Ik heb de link doorgestuurd naar de beheerder van de website. (ben jij dat niet? hihihi)
Dat je die nog niet gezien had van die kerstboom, die is nog leuker dan dat sneeuwballengevecht.

(sorry, kon het niet laten
)

xan schreef:"TOO OLD" is dat net zo iets als "perkament"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(sorry, kon het niet laten
)
Jammer dat ze dan niet op de site komen, heb net nog even de filmpjes gekeken, ze zijn echt heel koddig.

ATE schreef:ja ate was een brok stress naast ojee hij was super chagarijnig

) xan schreef:Zo en nu ga ik eerst hier in huis weer eens wat doen, dan vanmiddag eindelijk met Bonita oefenen. En dan een kerstborrel bij de blijde ruiters. Allemaal een fijne dag gewenst en waarschijnlijk wel tot vanavond. Anders misschien tot morgen op de manege. Bonita en ik gaan dan ook proberen te oefenen. Dan kan eindelijk ook de muziek gemaakt worden (als dat allemaal nog maar lukt)
meelen schreef:Ik had er nog één van Erik , als Scrooge, willen maken. Maar hij doet het niet meer hahaha

xan schreef:ATE schreef:ja ate was een brok stress naast ojee hij was super chagarijnig
We zullen eens zien of de goede invloeden van Nap en Xandra hem weer een beetje vrolijker kunnen maken.
Wel gezellig dat je weer bij ons op de gang staat.
meelen schreef: