Jaaa, hij is echt schattig! && lijkt mega jong! Ik dacht echt die is een jaar of 4/5 maar toen je moeder zijn leeftijd zij geloofde ik het toch eventjes niet haha
@ Flurk: Hmm. Even geen foto bij de hand. @ Priszz: ja, hij houdt zijn beroemde 'babyface' hihi. Toen we hem net kochten was het nog erger haha, nu begint hij een beetje een oude man te worden hij heeft van die grote zwarte nieuwsgierige ogen die een hele verbaasde blik hebben op de wereld hahaha!
Heb hem toen eens een paar dagen voor je moeder gedaan, meneer trok me gewoon het gras in grappenmaker...
TiaraBungy
Geplaatst: 27-10-11 20:38
Hahaha! Bij mij was hij nog opgevoed, maar sinds m'n moeder hem doet is hij het verkeerde pad op gegaan hahaha! Vind het wel grappig, want rij hem al een hele tijd niet meer, maar kan er zo zonder hoofdstel op gaan zitten en hij doet gewoon nog alle westerndingetjes hihi. Spinnen, achterwaarts, stoppen op 'ho', ook al gaat het glijden niet meer doordat hij ijzerloos is. Echt, hij is echt de geweldigste
Haha, ik weet nog niet wat we met het veulen gaan doen =), Als we 'het' houden zal het niet bij Verboon blijven staan maar naar Drenthe gaan in de opfok . Maar ik wil nog steeds Eva laten dekken door een Cremello hengst met meer kans op een Palomino veulen .
Dus we zullen nog vele discussie's krijgen over babynamen
Oeh we hebben waarschijnlijk al een leuke hengstennaam bedacht xD. Wel een beetje vroeg enzo maarja =) Aangezien Robesh de laatst overgebleven hengst is van de hengst Cantas & Evalanche de laatst geborende is van de hengst Romantico hadden we iets van Romantico's Cantas bedacht, eerst was het Romantico's Robesh.. Maar als ik het goed uitreken is 2013 het jaar van de I.. Als ik het goed had.. Dus dan word het door verzinnen =)
2009 - E 2010 - F 2011 - G 2012 - H 2013 - I
=), oke ik word veel te goed in rekenen ben ik bang van..