Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wie bedenkt zoiets in hemelsnaam
Helemaal in 1 stuk
Echt gesloopt, dat wel, maar wat was het gaaaaf
Verteeeel!
Ben echt te kapot om uitgebreid te vertellen haha 

Nu de rest:

Maa rallemaal relatief onschuldige verwondingen 

Toen ik mn foto's had geplaatst was iedereen ineens weg
Parisje wou eerst niet zo, maar ik bleef gewoon consequent vragen bij dr, en op een gegeven leek ze zich gewonnen te geven, toen liep ze als een zonnetje
Komende wedstrijd doe ik niet mee, in maart wel weer denk ik

... stem stem stem ... 
. Ze is in een paar week weer ontzettend af/ingevallen en maandag brengen we mest weg voor mestonderzoek. Mocht daar niks concreets uitkomen dan komt er nog een bloedonderzoek. Kweet haast zeker dat een groot deel van de oorzaak bij wormen ligt, maar weet je wat het is: wij ontwormen elk half jaar altijd netjes, echter is het nooit duidelijk voor welke specifieke wormen je ontwormt. We ontwormen via een ontwormingsschema, met de daarbij behorende wormkuren (en specifiek werkende stoffen), maargoed, voor hetzelfde geld ontworm je voor wormen welke er helemaal niet zijn, en blijven er wormen in leven omdat je daar niet specifiek op ontwormt (snappen jullie het nog een beetje?
) Dus om nou eens echt goed te weten welke wormen ze met zich mee draagt, komt er een mestonderzoek. Wie weet wat daar nog meer uit komt. 

Als ik het goed heb gezien zijn het de Valence laarzen! Sjiek heur!
Ik wou heeeel graag met wit, maar dat werd blijkbaar niet meer gemaakt!
Amethyst_ schreef:Jo; Gelukkig was het 'maar' zn gebit, maar wel een tikkeltje jammer dat de manege er zelf niet beter op controleert... Even iets heel anders; Ik heb hier thuis nog een jaarzegel liggen voor mn paspoort, maar die heb jij voor mij op de manege bewaard. Hoe moet ik dat regelen?