Ik heb een hele middag nodig om te studeren... 's avonds mag ik dan ook niet meer omdat het te donker is en 's avonds leren is voor mij een hell... Silver overleeft dat wel.
Ik begin volgende week vrijdag met de examens, geschiedenis en engels. Dinsdag mag ik nog rijden, de week erna denk ik niet meer.
De jongens van mn klas hebben weer een nieuwe spelletje gevonden Ze houden de "though guy compitition". Tis wel grappig, mar kan nu wel nie meer zo goe opletten in de les . Ze kunnen punten verdienen door dingen te doen in de klas. als je dat doet 1 punten, dat 5 punten etc. paar van de dingen zin rechstaan op u stoel, luid zingen in de klas, 'barfn', toertje lopen in de klas, wissel van plaats, 10 minuten te laat komen, weg gaan uit de klas, prop tegen de leraar, broek af doen, iets 'grofs' zeggen de leraar tis wel grappig om ze bezig te zien, precies kleine kindjes De winnaar wordt dan de "Prijzbeeste" van de klas . Ik denk dat klas wint die durft meest en doet zowiezo al stom in de les, en de leraars zijn dat al gewend als tie iets raar doe in de klas
belachelijk.. lekker stoer willen doen en opvallen.. soms wel lachwekkend. Zondag naar de binnenpiste met Beth, morgen in ieder geval toertje of ook naar piste.
Hehe, helene! Dat zie ik mijn klas van vorig jaar ook nog doen! Klas van dit jaar niet echt, tenzij onder de meisjes dan
Wij hebben een nieuwe wisk-leekracht. Hij heeft BLOND haar en een ROSTE baard. Hij is echt ENG ENG ENG!!
Mijn examens beginnen donderdag 7 december ( op de verjaardag van mijn vriendin ) en ik ben nog niet begonnen met leren, tjah.
Donderdag : wiskunde ( ik doe 4 uur, dus geen moeilijk examen ) vrijdag: engels en godsdienst ( beiden poepsimpel ) maandag : nederlands ( véél, maar we hebben een weekendje hé ) dinsdag: natuurwetenschappen en geschiedenis ( slik, dat moet ik toch voorbereiden ! ) Geschiedenis kan ik goed, natuurwetenschappen niet
woensdag: aardrijkskunde ( chilll ... ) donderdag: Frans mondeling ( help! Dit wordt ZO erg! ) Vrijdag: latijn mondeling ( ik neem mn ma mee! Durf niet alleen bij die pedo binnen )
maandag: esthetica ( supermakkie ) dinsdag: duits mondeling ( wordt tof! ik houd van duits )
Een examen van esthetica ? blij dat ik dat niet had vorig jaar . Ik heb vrijdag dus engels en geschiedenis. maandag: Frans(gram, voc, inhoud videos en teksten)-godsdienst dinsdag: economie(bedrijfswetenschappen) + mondeling nederlands woensdag:studie-wiskunde donderdag: aarderijkskunde+schriftelijk nederlands vrijdag: studie - algemene economie maandag: Duits en wetenschappen dinsdag: frans(acte de parole)
helllooooo man de les ging echt goe vandaag! alleen int begin gingt echt nie ,aar tandjes zijn aant uitkomen en ze zette aar heelsan vast op aar bit ma na een tijdje gingt al beter en eenmaal ze los liet liep ze echt goe
njaa pff kben nu bezig met boekbespreking dak tegen maandag moe gemaakt ebn kaka
ej zeg yulan vo mechelen, kben da liek vergeten, is da met plaatsen da ze geven ? of mochtn wij kiezen waar we zaten? omda m'n vriendin eeft wss al tickets besteld en ik zou ook een ticket bestellen , ma m'n vriendin zei liek dat da met plaatsen was daje krijgt , en awe tan nie bij mekaar zitn is da ook ma bekakt é ma kben da liek helemaal vergeten van vorig jaar
en ik heb nieuw zadel Kieffer Aachen vzh tzit zoooo goed kga m'n ander zadel verkopen maar kwn ofk der nog veel geld vo ga krijgen want ij is al redelijk oud en euh tzijn al paar 'scheurtjes' in ma kheb em daarjuist helemaal ingevet enzo en kweet nie welk type dat is van stubben , kga keer moeten kijken op internet ma da doek straks
pff kmoe nog boekbespreking afwerken.. saai Kga topic maken over m'n stubben zadel want kweet begot niet welk type dat da is en ak em wil verkopen moek da liek wel weten en probleem is dat diene stempel dat op me zadel staat nie meer duidelijk is... misschien weten bokkers welk type dat is