Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Tinky12 schreef:Wij hebben voor alle jonge paarden een stangetje gebruikt wat omwikkeld is met zeemleerlap.Gewoon eromheen doen en dan vastnaaien.Wel even in het water leggen voordat je het indoet.Dit is heel erg zacht en ze accepteren het heel snel...je kunt er evt nog wat stroop of melasse overheendoen in het begin.
Moet eigenlijk ook nog studeren voor morgen maar blegh, gaat niet meer lukken vandaag (koppijn), niet mijn dag vandaag geloof ik. Ga maar eens lekker in bed liggen en nog wat tv kijken ofzo. casjuh schreef:[ligt hij heel toevallig in de vu????
Wij hebben namelijk op de afdeling ook een patient liggen rond die leeftijd die een hersentumor heeft en heel slecht gaat
Sterkte meis
Allemaal bedankt voor jullie medeleven. Ik heb wel gewerkt (supermarkt, cassiere), maar had af en toe wel rode ogen van het janken
Bonte schreef:casjuh schreef:[ligt hij heel toevallig in de vu????
Wij hebben namelijk op de afdeling ook een patient liggen rond die leeftijd die een hersentumor heeft en heel slecht gaat
Sterkte meis
Ja dat is hij.Allemaal bedankt voor jullie medeleven. Ik heb wel gewerkt (supermarkt, cassiere), maar had af en toe wel rode ogen van het janken
).
) en nou weer die goede vriend van je.. Gaat niet goed zo hoor! 
Mendi schreef:Ik lees net in het Droesmeldingen-topic dat er op een stal in Amstelveen/Aalsmeer droes is geconstateerd maar dat de paarden geisoleerd staan. Toevallig zei laatst iemand anders ook al dat ze bij W. 2 paarden met droes hadden.. Iemand die hier iets van weet?????
Joki schreef:Mendi als het niet goed blijft gaan mag ik je dan aanraden naar Erik Laarakker te gaan; hij bekijkt een paard heel anders en heeft voor mijn paarden grootse dingen betekent.

Mocht ik er toch anders over denken dan de DA in de kliniek dan is het zeker het proberen waard!