Nou Mariet, nog een keer:
Gefeliciteerd
Happy Birthdag to you
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Gefeliciteerd

hopen dat ie het doet....
. Zelfs parkeren gaat beter....

. Maarja moeten ze ook maar niet zo hard de hoeken om komen scheuren
.
, gaat echt lachen worden.... Eerst maar ff checken of ik idd niet stil stond bij het groeten want ik was van mening dat ik wel stil stond!!! Vond juist dat ik heel netjes stil stond (okkie staat automatisch vaak al vierkant
) weet niet of ze dat nu ook stond maar goed dat gaat ik ff checken

Ik heb lekker gewerkt op m'n verjaardag

Ik had het zondag al voor familie gevierd (wat echt superstom was
).
Nieuw setje voro de paardjes. Ik moest sowieso peesbeschermers hebben voor Ontaro omdat hij met z'n achterbenen nog heel erg tegen z'n voorbenen aanklapt tijdens het rijden. Toen zag ik echt een heel cool lichtgroen setje liggen, onwijs fel op zo'n zwarte fries, dus dat heb ik gekocht. Gelijk uitgeprobeerd met rijden op Ontaro, staat echt super! Zal snel een fotootje maken
, mijn verzorgpaard heeft ook een lichtgroen zadeldekje
. Maar ik zie binnenkort wel de foto's van jou, ontaro en de peesbeschermers
, gaan het ook mooie actiefoto's worden
, maar zag toevallig ook dat je nog 16 was
. Wel jammer dat een paar foto's het niet meer doen... Maar je hebt wel heel veel geluk met al die friesjes hoor!! 

. Ik zit idd lekker heel productief te wezen op mijn werk.... Zometeen de kerstcadeaus inpakken (een chocoladefontein, of te wel kastvulling...) Gelukkig krijgen we ook nog bonnen
. Zal gelijk maar ff vragen heeft er iemand interesse in een chocoladefontein? Hij is per 20 december beschikbaar als het goed is....
Is lekker rustig kwam ik gister achter (denk dat dr 5 mensen in die bus zaten
)
, want dan vertrek ik misschien ook wel gewoon.... 

En Fenna, die komt dan zeker ook niet?