Melanieetjuh schreef:Liisette_ schreef:
niet echt lekker.
begin ging een beetje slecht..
midden ging wel goed.
en de laatste sprong ging weer slecht voor me gevoel ..
ow, jammer..
Berlingo?
Jup, weer op berlingo
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Melanieetjuh schreef:Liisette_ schreef:
niet echt lekker.
begin ging een beetje slecht..
midden ging wel goed.
en de laatste sprong ging weer slecht voor me gevoel ..
ow, jammer..
Berlingo?

Maar mijn leeraar kan echt niet boos worden
Wel gelachen

..
* Iriis_ schreef:Waarom niet rox dan?
Iriis_ schreef:Nee dat is wel zoo, als je met Rox wedtrijd wil doen, moet je eigenlijk elke week met der springen, want dan leer je der echt goed kennen, dat is wel lastig..
( zo dat jullie DAT even weten !
)
. Ik begrijp heel goed dat Mel niet op Rox wil, vorige keer ging het ook niet echt goed. En laten we eerlijk zijn, met wedstrijden willen we allemaal toch stiekem wel winnen
. Haha
.
.Iriis_ schreef:De springlessen zitten erg vol, maar aan de andere kant, kan je het ook gewoon proberen..
Ik deed altijd mee met paarden die het nog niet zo goed konden, en ik wist ook dat ik geen prijzen zou halen.
Maar voor jezelf win je dan toch, omdat je elke keer weer een stapje verder komt!

Iriis_ schreef:De springlessen zitten erg vol, maar aan de andere kant, kan je het ook gewoon proberen..
Ik deed altijd mee met paarden die het nog niet zo goed konden, en ik wist ook dat ik geen prijzen zou halen.
Maar voor jezelf win je dan toch, omdat je elke keer weer een stapje verder komt!

fallenangel3 schreef:Ik zou er niet aan moeten denken om op dit moment op Rox een springwedstrijd te moeten doen. Ik heb dan ook nog maar 1x op der gesprongen maar ja. Ik begrijp heel goed dat Mel niet op Rox wil, vorige keer ging het ook niet echt goed. En laten we eerlijk zijn, met wedstrijden willen we allemaal toch stiekem wel winnen
. Haha
.
Dunja vind ik persoonlijk geen lekker paard om mee te springen. Ik denk dat als ik me in zou schrijven voor een wedstrijd dat ik dan op Aglona, Bailey of Astor wil. Alhoewel ik geen flauw idee heb of Astor tijdens springwedstrijden maf gaat doen, maar daar komen we vast wel overheen.
Op die paarden zou ik me inschrijven omdat ik weet dat ik met hun lekker kan springen..
Maar Mel je kunt nu toch niet meer veranderen op welk paard je wilt? Ik hoop voor je dat je op Nick zit!
Mwhaha, ik hoef niet te winnen!