ATE schreef:ATE schreef:wim>>>>> daar kun je lang op wachten![]()
![]()
![]()
![]()
maar zal wel even vragen of hij ze even door wil mailen oke
hahahahaha idd...
GOED idee!!!!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
ATE schreef:ATE schreef:wim>>>>> daar kun je lang op wachten![]()
![]()
![]()
![]()
maar zal wel even vragen of hij ze even door wil mailen oke
Rockoo
LIQUITA schreef:WHA....Hackie!!!! Ga jij over een paar maanden op Bonaire wonen???
Hackie schreef:LIQUITA schreef:WHA....Hackie!!!! Ga jij over een paar maanden op Bonaire wonen???
Klopt
Hackie schreef:LIQUITA schreef:WHA....Hackie!!!! Ga jij over een paar maanden op Bonaire wonen???
Klopt
nee hoor, helemaal geweldig!!!!
. LIQUITA schreef:Rockoo
ATE schreef:LIQUITA schreef:Rockoo
????? wie is dat?

ATE schreef:LIQUITA schreef:Rockoo
????? wie is dat?
xan schreef:ATE, je moest je schamen !
. LIQUITA schreef:xan schreef:ATE, je moest je schamen !
Hihihihihiho.
[/quote]ATE schreef:wie heet er nou rockoo??? vreemde naam hoor als ze nou promes of zo had geheten hahahaha

LIQUITA schreef:xan schreef:ATE, je moest je schamen !
Hihihihihiho.

Mijn oom (die woont daar al een jaar) en mijn stiefvader gaan daar een bedrijf beginnen. Voor de rest moet ik nog even kijken wat ik daar ga doen, heb nog niet echt besloten
xan schreef:En dat schrijf ik, ik die Napoleon niet eens herkende !!!!!!
Sorry hoor Ate, maar ik ben
LIQUITA schreef:ATE schreef:wie heet er nou rockoo??? vreemde naam hoor als ze nou promes of zo had geheten hahahaha
hahaha...das ook weerw waar!!!
xan schreef:Ra Ra Ra, waar komt de naam Rockoo vandaan ?????
Hackie schreef:Kan daar werken op een paardenstal. (ong. 10 paso fino's ) maar dat is meer voor erbijMijn oom (die woont daar al een jaar) en mijn stiefvader gaan daar een bedrijf beginnen. Voor de rest moet ik nog even kijken wat ik daar ga doen, heb nog niet echt besloten
ATE schreef:Hackie schreef:Kan daar werken op een paardenstal. (ong. 10 paso fino's ) maar dat is meer voor erbijMijn oom (die woont daar al een jaar) en mijn stiefvader gaan daar een bedrijf beginnen. Voor de rest moet ik nog even kijken wat ik daar ga doen, heb nog niet echt besloten
weet niet echt wie je bent maar lijkt me geweldig wat je gaat doen ene altijd bijna mooi weer heerlijk
*
jaloers* 
xan schreef:Meer foto's zijn te zien op: xan.mijnalbum.nl
En als dat niet lukt, zoek dan op de zoekfunctie naar: Xandra
jij kan ons toch niet missen bij veld?