En shaar heeft niet gehoest en was weer helemaal fit! Morgen voor t eerst weer een beetje dressuurmatig oppakken!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Fijn! Dan mag nu de beter-wordt-straling weer naar Orson terug! Hopen dat zulke lichtpuntjes blijven komen Bianz! Alle kleine beetjes helpen
*duimt*
Had t er met Mariek nog over vanmorgen: lijkt me echt super gaaf om te doen, maar ook best moeilijk zo met die stik en één hand enz. Zie mezelf er bij de eerste wending *ik denk: bal gaat naar rechts, paard denkt: bal gaat links* er al af liggen
Máár Mariek had al de tip: gewoon je riempje mee
haha Ben echt benieuwd naar je foto's!
Is leuk! Hoe was je busreis trouwens? Ook te doen?
haha

) Maar de conclusie is dan wel dat je aan 1 kant meer spierpijn hebt
rechts moet veel harder werken omdat je continue aan die kant ´hangt´.
Echt 10x relaxter dan een vliegtuig, hele luxe stoelen en veel ruimte. Nu gaan we wat eten! Geniet van jullie weekend allemaal! 

das ook lang gelee!
Stond laatst in de krant een stukje over mensen die in paniek raken als ze hun mobiel niet bij hebben
Ja ok, heb hem ook liever bij als ik met de trein moet enzo, maar paniek?
Was voor Denemarken dan denk ik?
Dat polo-en ziet er écht gaaf uit! Enne scheef zitten? Waar?
hihi Hoe is t met de spierpijn? al wat minder?
Zie jullie al *rennen, ho stop terug! weer rennen, hooo buik in! rennen...* naar de overkant
hihi
......en niet douchen....
)net alsof mijn paard alleen maar kliertCitaat:Kun je Jade nog handelen Marieke of is ze al weer helemaal de oude en lekker aan het klieren
haha.... nee hoor, mdam gedragt zich keurig, vind het allemaal prima, maakt nog geen aanstalten om zich meer druk te maken dan nodig is....
Gelukkig hadden we ponchos aan dus werden we niet zeiknat, maar helemaal droog waren we ook niet. Maar wat een gave ervaring was dat

Gaaf hoor dat jullie zoveel meemaken in het buitenland! Geniet er lekker van. En ben echt jaloers op je polo ervaring Thirz, jij maakt nog eens wat mee met paarden.
Zit alweer even aan het infuus, nog een tijdje en ik mag straks weer naar huis! En dan: vakantie!! Ik ga een weekje naar Engeland, hopen dat het weer een beetje mee zit, dan hebben jullie ook lekker weer!
Laatste dagen ook echt geweldig geweest: mooie rit te paard gemaakt in de bergen, supergaaf ook. Zal thuis foto´s er nog opzetten.

Heb je eigenlijk al een naam voor dr?
Er is echt veel gevallen volgens mij; alles staat blank! Katten waren door t dolle. En mn film van t Reelaer van vorige zomer is binnen
Dus die moeten jullie snel een keer komen kijken! (als je wilt). Ga nu nog ff dutje doen, vannacht niet echt gelukt! En morgen dan weer fijn naar Nous
) Of hou je deze naam gewoon? 

Orson had voor mij als welkomskado net in de modder gelegen, zodat hij een vies, nat varkentje was, bedankt hihi!
) 

Marieke, vervelend als ze last zou hebben van zomereczeem, dat moet je goed binnen de perken houden dan!