Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jeika schreef:Even een schopte omhoog hoor! Ik wil graag samen met een vriendin naar 't Reelaer! Iemand ervaring? En/of tips misschien?
Jipslewe schreef:Jeika schreef:Even een schopte omhoog hoor! Ik wil graag samen met een vriendin naar 't Reelaer! Iemand ervaring? En/of tips misschien?
Hoihoi!
Als je snel door dit topic scrolt kom je heel snel allemaal ontzettend postitieve ervaringen tegen, en niets voor niets, het is een super gezelig kamp, top begeleiding (waarvan een paar ook in dit topic meepraten) super leuke paarden en een week die je nooit meer vergeet! Dit jaar word mijn 8e keer waarvan mijn 3e keer JT!
Weet niet hoeveel plekken er nog over zijn, maar je kan ze altijd een mailtje sturen!
xSannee schreef:Laatste lesdag![]()
Was het maar zo ver...
Ik kan niet wachten tot het zomer is
En Jeika; stel alle vragen die je hebt! Er zitten hier veel Reelaer-gangers die al jaren gaan!
Zelf kom ik al weer 8 jaar volgens mij!
Jeika schreef:Gaan er nog meer mensen op ponykamp in de week van 28 julie tot en met 6 augustus?
En hoeveel zakgeld moet je ongeveer meenemen? En als je met z'n tweeën gaat, moet je dan een pony delen? Dat had ik bij de meiden van haarman, maar dat vond ik niet zo prettig.
Jipslewe schreef:Jeika schreef:Gaan er nog meer mensen op ponykamp in de week van 28 julie tot en met 6 augustus?
En hoeveel zakgeld moet je ongeveer meenemen? En als je met z'n tweeën gaat, moet je dan een pony delen? Dat had ik bij de meiden van haarman, maar dat vond ik niet zo prettig.
Nee hoor je hoeft je pony niet te delen. Iedereen krijgt een eigen pony aangewezen waar je de hele week op rijdt.
Veel zakgeld hoef je niet mee, ik had geloof ik altijd €10 euro mee in kleingeld!
Gishi schreef:Ik heb me ingeschreven! Heb heleboel recensies gelezen en werd helemaal enthousiast. Ben zelfs langsgeweest om de manege te bekijken en het ziet er erg leuk en gezellig uit! Ik heb me ingeschreven voor de week van 31 juli t/m 6 augustus. De enige week die nog niet vol was en de enige week waarbij ik kan
Zijn er nog meer mensen die deze week gaan? Heb er nu al zin in!
Edit: typfout
Jeika schreef:Gishi schreef:Ik heb me ingeschreven! Heb heleboel recensies gelezen en werd helemaal enthousiast. Ben zelfs langsgeweest om de manege te bekijken en het ziet er erg leuk en gezellig uit! Ik heb me ingeschreven voor de week van 31 juli t/m 6 augustus. De enige week die nog niet vol was en de enige week waarbij ik kan
Zijn er nog meer mensen die deze week gaan? Heb er nu al zin in!
Edit: typfout
ik ga ook in die week! super leuk! alleen zijn we niet echt van de zelfde leeftijd. jij bent drie jaar ouder