The party starts when we arrive, Reelaerliefies nummer 5!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anja_96

Re: The party starts when we arrive, Reelaerliefies nummer 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 07:30

Oh ja, dat zag ik inderdaad ook op facebook. Ze zien er leuk uit!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 10:46

Ben ook benieuwd hoe ze gaan heten. :D

Anja_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 11:57

Ja! Ze hebben toch altijd een thema voor de namen? Dat heb ik volgens mij een heel eind terug in dit topic eens gelezen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 12:01

Ja, dat klopt ja! Ieder jaar een ander thema. :)

dmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 20:26

Ja leuk! Ben benieuwd naar de nieuwe ijsco's

soesje321

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 20:35

Komen er behalve ijsco's ook andere rassen? :)

En ga je ook weleens tolten met de ijsjes?

Jeika

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 20:47

Even een schopte omhoog hoor! Ik wil graag samen met een vriendin naar 't Reelaer! Iemand ervaring? En/of tips misschien?

appydale

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 20:56

Jeika schreef:
Even een schopte omhoog hoor! Ik wil graag samen met een vriendin naar 't Reelaer! Iemand ervaring? En/of tips misschien?

Hoihoi!
Als je snel door dit topic scrolt kom je heel snel allemaal ontzettend postitieve ervaringen tegen, en niets voor niets, het is een super gezelig kamp, top begeleiding (waarvan een paar ook in dit topic meepraten) super leuke paarden en een week die je nooit meer vergeet! Dit jaar word mijn 8e keer waarvan mijn 3e keer JT!
Weet niet hoeveel plekken er nog over zijn, maar je kan ze altijd een mailtje sturen!

Jeika

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 21:00

Jipslewe schreef:
Jeika schreef:

Hoihoi!
Als je snel door dit topic scrolt kom je heel snel allemaal ontzettend postitieve ervaringen tegen, en niets voor niets, het is een super gezelig kamp, top begeleiding (waarvan een paar ook in dit topic meepraten) super leuke paarden en een week die je nooit meer vergeet! Dit jaar word mijn 8e keer waarvan mijn 3e keer JT!
Weet niet hoeveel plekken er nog over zijn, maar je kan ze altijd een mailtje sturen!

Bedankt voor het snelle antwoord! Ik ga deze week boeken :j

Freekjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 23:01

Jaaaaa!! Dit topic heeft inderdaad weer even wat leven nodig! :D
En de zomer komt steeds dichterbij! Zin in !!!!

Anja_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 10:47

Jaa, de tijd gaat zo snel, nog maar 65 dagen, heb er ook heel veel zin in! Maar eerst nog even het schooljaar afsluiten... Laatste lesdag zit er inmiddels op, volgende week nog veldwerkdagen, nog 8 tentamens, een paar opdrachten en 2 stageweken te gaan, en daarna hopelijk snel gaan genieten van wat meer vrije tijd en mooi weer!

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 10:51

Laatste lesdag _/-\o_
Was het maar zo ver...

Ik kan niet wachten tot het zomer is *D

En Jeika; stel alle vragen die je hebt! Er zitten hier veel Reelaer-gangers die al jaren gaan!
Zelf kom ik al weer 8 jaar volgens mij!

Anja_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 10:56

xSannee schreef:
Laatste lesdag _/-\o_
Was het maar zo ver...

Ik kan niet wachten tot het zomer is *D

En Jeika; stel alle vragen die je hebt! Er zitten hier veel Reelaer-gangers die al jaren gaan!
Zelf kom ik al weer 8 jaar volgens mij!

Nou ja, volgende week nog 3 veldwerkdagen(is niet echt les meer) en volgende week vrijdag nog een les bewegingsonderwijs(noem ik niet echt lesdag meer) die deze week ineens nog ingelast is omdat we daar eerst geen docent voor hadden, heel handig! En de week erna hebben we al tentamens.

dmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 21:30

Jeetje, het gaat zo snel dat ik nog wel even tijd erbij zou willen hoor scriptiehell.

Maar natuurlijk wel weer heel veel zin in 3 weken begeleiden deze zomer :)

Anja_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 21:54

dmuts schreef:
Jeetje, het gaat zo snel dat ik nog wel even tijd erbij zou willen hoor scriptiehell.

Zo'n soort probleem heb ik ook... Nog genoeg opdrachten die liefst toch wel voor de deadline van de eerste kans ingeleverd moeten zijn O:)

Juliette

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 22:36

Nog 2 maanden en 2 dagen voor mij voor het feest gaat beginnen *\o/*
Ik heb er echt zooooveel zin in :D

Jeika

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 18:25

Gaan er nog meer mensen op ponykamp in de week van 28 julie tot en met 6 augustus?
En hoeveel zakgeld moet je ongeveer meenemen? En als je met z'n tweeën gaat, moet je dan een pony delen? Dat had ik bij de meiden van haarman, maar dat vond ik niet zo prettig.

appydale

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 18:47

Jeika schreef:
Gaan er nog meer mensen op ponykamp in de week van 28 julie tot en met 6 augustus?
En hoeveel zakgeld moet je ongeveer meenemen? En als je met z'n tweeën gaat, moet je dan een pony delen? Dat had ik bij de meiden van haarman, maar dat vond ik niet zo prettig.

Nee hoor je hoeft je pony niet te delen. Iedereen krijgt een eigen pony aangewezen waar je de hele week op rijdt.
Veel zakgeld hoef je niet mee, ik had geloof ik altijd €10 euro mee in kleingeld!

Jeika

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 19:11

Jipslewe schreef:
Jeika schreef:

Nee hoor je hoeft je pony niet te delen. Iedereen krijgt een eigen pony aangewezen waar je de hele week op rijdt.
Veel zakgeld hoef je niet mee, ik had geloof ik altijd €10 euro mee in kleingeld!

dankjewel!

Gishi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 19:57

Ik heb me ingeschreven! Heb heleboel recensies gelezen en werd helemaal enthousiast. Ben zelfs langsgeweest om de manege te bekijken en het ziet er erg leuk en gezellig uit! Ik heb me ingeschreven voor de week van 31 juli t/m 6 augustus. De enige week die nog niet vol was en de enige week waarbij ik kan :')
Zijn er nog meer mensen die deze week gaan? Heb er nu al zin in! *\o/*

Edit: typfout

Jeika

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 20:09

Gishi schreef:
Ik heb me ingeschreven! Heb heleboel recensies gelezen en werd helemaal enthousiast. Ben zelfs langsgeweest om de manege te bekijken en het ziet er erg leuk en gezellig uit! Ik heb me ingeschreven voor de week van 31 juli t/m 6 augustus. De enige week die nog niet vol was en de enige week waarbij ik kan :')

ik ga ook in die week! super leuk! alleen zijn we niet echt van de zelfde leeftijd. jij bent drie jaar ouder :P

Gishi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 20:30

Jeika schreef:
Gishi schreef:

ik ga ook in die week! super leuk! alleen zijn we niet echt van de zelfde leeftijd. jij bent drie jaar ouder :P

Ohh wat leuk! Haha maakt niet uit :) ga je alleen of samen met een vriendin?

Jeika

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 21:06

samen met een vriendin, maar ik ben zeker van plan om ook te proberen om met anderen op te trekken, zodat ik misschien wel nieuwe vrienden maak!

dmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 10:19

Wat leuk dat jullie komen! Zakgeld gebruik je alleen als je iets uit de snoepautomaat wil halen, daar hoef je dus niet zo veel voor mee te nemen!
In principe hebben we een vaste groep pony's voor het pk, waarmee we vaak wat vaste combi's maken, maar we wisselen ook wel eens door. Zo probeer je nog wat verschillende pony's! (Dit geld overigens niet voor jt waar je toch echt met 1 paard op trektocht moet :) )

Gelukkig is het al bijna zomer, zin in!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 11:21

Leuk dat jullie ook gaan zeg! :D Schiet inderdaad al aardig op.
Er is trouwens ook een klein winkeltje waar je paardenspullen kunt kopen. Maar je hebt niks echt nodig haha.

Ik wist niet dat de weken al zo vol zaten zeg! :oo
Maar de eerste week is ook al over 6 weken.