haha nou mijn kat wist heel goed dat haar pijnstillers hielpen ze kon geen brokjes eten en kreeg daarvoor elke ochtend een spuitje in r mond, en daar kwam ze me zowat voor wakker maken xD
Ik vind stage juist heerlijk! Vandaag weer lekker dagje gehad! Had de kids verteld waar ik last van heb en ze gingen me de hele dag lief helpen!
Ik had er alleen meer last van dan gedacht, dus daar baalde ik wel van... maarja niet aan de kids laten merken ofzo! Ik weet ook niet hoelang ik 't volhou vanavond, mn paps is jarig en we krijgen huisvol, maarja komen toch geen neefjes en nichtjes, dus miss ga ik vroeg naar bed. Ik baal dat de antibiotica niet echt schijnt te helpen tegen de pijn (bij mij dan) en de pijnstillers doen ook niet wat ik wil, maaaaaaaaaaaaar voor de rest gaat t goed haha!
Ja maarja ik loop nu al 8 weken stage...en nu klinkt school toch wel weer chill want ik ben vaak best vroeg uit enzoo en ik heb niet echt enorm veel huiswerk...dus lekker chill...
Nou ik moet heel eerlijk zeggen dat ik ook wel weer zin heb om naar school te gaan hoor!! Hahaha al heb ik niet echt vervelende werktijden ofzo en ook geen vervelend werk, en tis gezellig maar toch heb ik wel weer zin in school hahahaha
Ik had vandaag Jet even flink onder handen genomen, er lagen overal haren op de grond en me kleren zaten helemaal onder, maar uiteindelijk glom ze weer mooi en stond ze lekker te dutten in het zonnetje die toen net doorkwam Daarna even gelongeert en toen ging ik zonder touw beetje lopen door de bak kwam ze achter me aan ging ik stil staan stond zij ook stil echt zo leuk misschien moet ik daar wat mee gaan doen!
Ik ging vandaag springen met reem Ze werd alleen echt mega sterk ;p Dan is ze zo enthousiast en dan is ze niet meer te houden.. Veel voltes gereden dus vandaag
Die fotoshoot was leuk!! Het is echt een leuke man die de foto's maakt, heel grappig en relax!! Zaterdag gaan me broertje en ik de foto's uitkiezen en krijgen we alle foto's op dvd mee! Leuk!!! Ben echt heel benieuwd naar het resultaat!!