Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

*trots* De vorige paar keren heb ik maar een paard aan beide kanten gezet, zodat ze telkens achter een ander aan kan, want ze steigerde anders tegen het hek aan in paniek.... Dus niet zo;n succes.... Maar nu ging het goed!
Beide stallen open laten liggen om te kunnen drogen, Lay er terug ingezet om te drogen. Zo kon ik Siebie even longeren met dubbele longe.... Die na afloop weer even in de molen gezet om uit te stappen, Lay opgezadeld, Sieb der stal in orde gemaakt, zweet deken om bij Sieb en Lay gaan rijden... Lay was echt super braaf, soms wel wat druk door de tegenwind en harde regen, maar des al niet te min heeerlijk gereden.. Wederom de galop geoefend, gaat het beste als ik der aan laat galopperen vanuit stap...
Lay daarna aan de hand uitgestapt in de stromende regen... Lay op stal gezet, zweet deken op en de box in orde gemaakt met Lay er in... Daarna nog even in de kantine wat gedronken en de paarden verder op laten drogen... Ze nog een paar penen gegeven en naar huis.... Jaa en dat was het verhaal van de dag.... 
Toch maar wel??
Ik gister opgeruimd n gezogen en hij zou vandaag dwijlen, maar zoals de katten hebben de halve katten bak door het huis gelopen, dus wordt weer zuigen....

Maar toen ik haar liet merken dat ik echt niet boos was kreeg ik een dikke kus van dr!Mallow schreef:Vanmmidag van Cloofje gevallen
Sta nu stijf van de pijnstilling, dus het gaat nu wel hier!
Clover was iets wat jolig, en maakte een paar hele vreemde sprongen! Hoge bokken, en ze stijgerde. Kon dat niet uitzitten, en viel er af, maar werd nog een stuk meegesleurd, en viel voor haar voeten.. Maar ze liep gelukkig over me heen, en heeft me verder niet geraakt!
Had meteen ontzettend veel pijn in mn onderrug, en kon ook echt niet omhoog komen! Er komen van allerlei kanten allemaal lieve mensen aangesneld, die hebben me stabiel gelegd, en onder de dekens. Vanaf toen weet ik het eigenlijk allemaal niet zo goed meer, het ging allemaal zo snel!
Ambulance kwam, heeft me helemaal vastgelegd en die heeft me aan de beademing gelegd, infuus gegeven, en pijnstilling! Dat voelde echt even goed, kon eindelijk even ontspannen. Maar ik werd er ook helemaal 'high' van.. Toen we in het ziekenhuis kwamen werd alles onderzocht, en werden er foto's gemaakt! Deze waren gelukkig goed!!! Toen werd er bloed geprikt, en dit was gelukkig ook allemaal goed!
Maar had nog wel veel pijn, dus kreeg nog een pijnstilling over die andere heen. Urine was om te kijken of er geen kneuzing in de nieren / mild was, maar omdat ik ongesteld ben was dit niet nodig. Dan zit er zoiezo al bloed in de urine..
Maar mocht gelukkig naar huis!! Pff daar ben ik echt wel heel blij mee!
We zijn nog even langs clover gereden, ik wilde even kijken of zij niets mankeerde! Maakte me echt zorgen om dr.. Maar gelukkig aan haar niets te zien! Ze durfde me niet eens meer aan te kijkenMaar toen ik haar liet merken dat ik echt niet boos was kreeg ik een dikke kus van dr!
Zal morgen wel helemaal pijn hebben, maar heb gelukkig ook pijnstilling mee naar huis gekregen!
Dan heb je een behoorlijk smak gemaakt! Dat klinkt niet fijn. En is ook echt geen fijne ervaring. Vallen is een, maar als je daarna niet meer zo fijn opstaat is niet leuk!
Ben ook 1 keer gevallen, maar was gelukkig alleen maar heel erg blauw. Ik draag sindsdien wel weer de bodyprotector (die had ik toen toevallig niet meer aan, omdat ze zo braaf was...).
Marjo_Wystan schreef:Heb trouwens het vrijheidsdressuurboek gekocht. Iemand daar ervaring mee? Ik ben benieuwd... heb ook een clicker.
Nieuwe ronde, nieuwe kansen dacht ik zo.... gaan weer lekker aan de slag.
(wil nog niet zeggen dat het goed gaat
)