Ik gaat de honden uitlaten en dan slapen, heb hoofdpijn...truste!
_Lucy
Geplaatst: 21-10-10 22:13
uhh weet nog niet, ik heb geloof ik niemands nummer alleen die van eefje, maar daar heb ik niet zo veel aan, want die is ook op kamp dus als iemand me misschien zn nummer even wil pben?
Laatst bijgewerkt door _Lucy op 21-10-10 22:21, in het totaal 1 keer bewerkt
Nou mijn hamstertje Amon is gisteren overleden bijna 2 jaar geworden en dat was voor zijn familijn vrij oud hoorde ik van de fokker. Had niet verwacht dat ik het zo erg zou vinden..
Rijden met Wittebeest ging lekker gisteren, had een balk neergelegd in de bak en hebben daarover heen gegaloppeerd
Hihi het ging wel goed opzich hoor gister, maar hij wilde niet wijken En toen kreeg die op ze kop van me instructrice (nouja ze tikte ze achterbeen aan zegmaar zodat ie over zou stappen, maar daar werd ie nogal boos van beetje omhoog komen enzo hihi
maar daarna liep die gewoon weer heerlijk en week die ook PRIMA hihi maar gijs is gewoon behooooorlijk dominant hahaha Heerlijk beest is t toch ook!
jeej ik heb een mailtje van mn leraar gehad, dat ik zowiezo een voldoende heb om mn werkstuk, en hij gaat nog kijken of het goed genoeg is voor een goed, maar hij vond het er heel goed uit zien